Random Talk #2









Problémy knihomoľom dobre známe!


Srdečne Vás vítam pri ďalšom Random Talku. Tentokrát budeme rozoberať niečo čo je knihomoľom určite veľmi dobré známe a to problémy spojené s čítaním. Ak si momentálne kladiete otázky typu: „ Si normálna? Knihy nemajú jedinú chybičku!“, o chvíľku pochopíte o čom hovorím.

 Aj napriek tomu že sú knihy brané ako skvelé riešenie pre trávenie voľného času, niečo pričom človek zrelaxuje a aspoň na chvíľu prestane myslieť na starosti ‘reálneho sveta‘, predsa len sa tu nájde zopár drobností, ktoré nás niekedy dokážu priviesť do nepríčetnosti. Preto som sa rozhodla, že Vám spíšem zoznam vecí, ktoré dokážu priviesť do nepríčetnosti mňa. Môžme začať.
***
1.) Spoilery
  Som si istá že s týmto dosť veľkým problémom sa stretol úplne každý. Je takmer nemožné sa im vyhnúť a je úplne jedno ako veľmi sa snažíte. Dokonca ani život ako v dobe kamennej - tým myslím žiaden internet a pod. - vám nezaručí, že nepríde niekto vysoko inteligentný a s obrovskou radosťou vám vyspoiluje najdôležitejšiu časť celej story.



2.) Požičiavanie kníh
 Netuším ako ste na tom vy, ale ja mám k svojim knihám špeciálny vzťah a to znamená, že ak som ochotná knihu niekomu požičať, čakám že sa mi vráti v pôvodnom stave - ak sa mi teda vôbec vráti. Mne osobne sa to zatiaľ nestalo, no verte mi, tá osoba by nedopadla najlepšie. 



3.) Dotieravci dotieraví
 Niežeby som nebola rada keď sa niekto zaujíma o knihu ktorú práve čítam, no ak vidíš že očividne momentálne nepociťujem túžbu s Tebou komunikovať, čo dám jasne najavo tým že na otázku :„Och, čo je to za knihu?“, ti odpovedám jednoduchým zdvihnutím jej obalu aby si si to mohol prečítať, jednoducho nekecaj a počkaj kým sa dostanem aspoň na koniec kapitoly.



4.) Filmové spracovanie
 Problém s ktorým sa možno väčšina z nás už nejako vysporiadala a jednoducho uznala, že sa nedočkáme dňa kedy by sa film podobal knihe aspoň na 80%. Je to nesplniteľná prosba a možno aj dôvod prečo počet knihomoľov stále narastá. Pretože som sa ešte nestretla s filmom, ktorý by bol lepší ako kniha. 

5.) Money
 Ďalším nie menej dôležitým problémom sú peniaze. O tom snáď ani nemusím hovoriť - teda vlastne písať. Určite poznáte ten pocit, kedy by ste strašne, ale naozaj veľmi chceli nejakú knihu, no bohužiaľ vaše financie na to nie sú dostačujúce. No toto je vlastne celosvetový problém známy úplne každému kto sa nenarodil ako dieťa šťasteny do nejakej rodiny multi-miliardára.

Pri tomto piatom bode by som napokon asi aj skončila. Ak by ste chceli pokračovanie, určite mi dajte vedieť zanechaním komentára. Ďakujem za Vás čas. Vidíme sa pri ďalšom príspevku. Bye♥

Komentáre