Unboxing #3







Po dlhej dobe vás opäť zdravím pri novom príspevku. Tentokrát, ako ste si už iste všimli, to bude unboxing. Rozhodla som sa že ho urobím už teraz aj napriek tomu, že koncom mesiaca - alebo začiatkom nového, čakám nový prírastok. No ako nám je už všetkým dobre známe, niekedy sa dátumy vydania dokážu posúvať a posúvať a posúvať a naša milovaná kniha sa k nám nedokáže prepracovať ani 2 mesiace od sľubovaného vydania. To pri mojom rozhodovaní zavážilo dosť a preto vám do tohto upršaného dňa (neviem ako u vás, ale tu prší už od rána) prinášam aspoň trochu radosti v podobe týchto kníh.
***
Tentokrát vás nebudem obťažovať nudnými krabicami (veď koho by už len tie zaujímali), keďže som ich od toľkého nadšenia vyhodila hneď pri doručení zásielky a neuvedomila som si, že by sa mi mohli ešte celkom zísť. Anyway, bez ďalšieho zbytočného obkecávania...Tramtatadá!


Novými prírastkami do mojej 'zbierky' sú tieto dve nádherné knihy, o ktorých som snáď ani nepočula zlého slovka a teda dúfam, že pre mňa nebudú sklamaním.


Ako prvú by som vám rada predstavila knihu od Andyho Weira - Marťan, ktorá je o najslávnejšom človeku na Zemi. Až na to, že nie je na Zemi. Mám ju rozčítanú a musím vám povedať, autor je buď génius, alebo má nejaké špeciálne schopnosti, pretože toľko geniálnych nápadov za tak krátku dobu...Jednoducho VAU! No zvyšok až v recenzii, ktorú sa mi dúfam popri škole a mojej drahej chorobe, podarí napísať už čoskoro (na Markíze :D).



Ďalším veľmi milým prírastkom je kniha o Mužovi menom Ove od Fredrika Backmana. Shoutout to www.bux.sk, zatiaľ snáď najlacnejšie kníhkupectvo na aké som kedy natrafila s neskutočnými zľavami. Nepíšem to tu preto, žeby som nimi bola sponzorovaná a tak podobne, ale kvôli tomu, že poznám množstvo knihomoľov, pre ktorých sú knihy jednoducho príliš drahé a nemôžu si ich dovoliť kupovať tak často, ak vôbec. Takže tu vám prinášam riešenie. Neviem kedy by som sa k tejto knihe inak dostala. Opäť kniha o mužovi, ktorý je však známy tým, že je večne zatrpknutý, ufrflaný, nevrlý a aj napriek tomu že svojimi nohami stojí pevne na zemi, myslím že by si veľmi rád vymenil úlohy s Markom (hrdinkou vyššie spomenutej knihy). Prebal je ozaj nádherný a prepracovaný do detailov takže verím, že jeho obsah bude rovnaký, ba ešte lepší.

Ak ste niektorú z týchto kníh čítali, určite mi napíšte svoj názor dole do komentárov, budem veľmi rada. To by bolo k tomuto príspevku asi všetko, dúfam že sa vám páčil, poprípade že vás moja voľba inšpirovala k tomu, aby ste si ich čím skôr zakúpili aj vy. Ďakujem vám za váš čas a my sa vidíme pri ďalšom príspevku. Bye♥


Komentáre