Random Talk #4






Malý update..

Plne si uvedomujem že tu začína byť Random Talkov viac ako recenzií, no bohužiaľ, aj nám vysokoškolákom už začala škola, a tak pomaly ale isto ubúda aj mne kopec času na čítanie - to znamená že recenzie budú pribúdať pomalšie ako by som chcela.

***

Určite si hovoríte, že u nás to tak 100% nemôže byť, že máme kopec voľna, že sa určite nevyučuje každý deň a tak podobne, no minimálne čo sa mňa týka, vôbec to tak nie je. Stále sa niečo deje, stále niečo treba vybavovať a tak podobne. K tomu ešte skombinujeme moju povahu (stress is love, stress is life!) a primiešame ešte trošku chrípky, no a 'sme doma'.

Keďže ma blogovanie naozaj veľmi baví, budem sa snažiť pokračovať. Najbližšie môžete očakávať recenziu na Marťana od Andyho Weira. Verím že to bude naozaj veľmi skoro.

To by bolo k tomuto update asi všetko, vidíme sa pri ďalšom príspevku. Bye♥

Komentáre

  1. Zatagovala som ťa do The Fairytale Tagu :) Dúfam, že ho vyplníš a tešíme sa na tvoje odpovede :)

    http://booklovers-world.blogspot.sk/2015/09/the-fairytale-tag-part-2.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Vopred veľmi pekne ďakujem za každý jeden komentár. :)