Kam ma nohy ponesú #2






Flashback

A tak, uprostred leta, nastáva tzv. blogerská jar. Pýtate sa ako to myslím? Nuž, na viacerých blogoch som si stihla v poslednej dobe všimnúť články s fotografiami (ahoj Mony :D♥), ktoré pochádzajú ešte z mesiacov na začiatku roka, kedy zima zvykla človeka z času na čas prekvapiť až do mesiacov, kedy prevzala štafetu jar v plnej kráse. Samozrejme, ani v mojom prípade tomu nebude inak, no a vzhľadom na to, že v tejto rubrike pekne zaostávam (ja viem, článok o výlete na hrad Vám sľubujem už od Apríla - verte či nie, stále sme tam neboli -_-), rozhodla som sa, že sa s Vami opäť podelím o tie najkrajšie zábery z mojich potuliek prírodou, ktoré sa mi podarilo zachytiť mobilom (preto tá kvalita) za posledné 4 mesiace - a že ich je celkom dosť. Pevne verím, že sa Vám budú páčiť a že Vám aspoň takáto náhrada pre tentokrát postačí. Poďme na to! :)





„A garden to walk in and immensity to dream in - what more could he ask? A few flowers at his feet and above him the stars.“ 
(Victor Hugo)

Čo sa týka týchto prvých dvoch fotiek, na ktoré som asi najpyšnejšia, ich krásu a krásu daného miesta sa mi podarilo zachytiť len minulý víkend, keď sme si s mamkou spravili taký menší výlet do jej rodnej dediny. Určite si viete predstaviť všetku tu lásku, radosť a spomienky v očiach človeka, ktorý sa po mnohých rokoch vracia späť na miesto, ktoré preňho bolo celým jeho životom a vždy aj bude. :) Úprimne, vôbec ma to neprekvapuje...











***






„One must ask children and birds how cherries and strawberries taste. (Johann Wolfgang von Goethe)

Tieto fotky vznikli o čosi skôr, ako Vám je všetkým už určite známe, keďže jahôdky bohužiaľ už na našich záhradách nenájdeme. Je to naozaj škoda, pretože nič lepšie ako domáce jahody neexistuje! Kto mal tu možnosť ochutnať ich určite vie...;)














***


„God will reward you,' he said. 'You must be an angel since you care for flowers.“ (Victor Hugo)

Toto sú nádherné kvety, ktoré zdobia našu skalku pred domom. Ak okolo nich na jar prechádzate, ochromia vás nielen pohľadom na ich krásu, ale taktiež nesmierne nádhernou vôňou, ktorá sa šíri všade navôkol a rozvoniava tak svet okolo seba. Rozvoniava Váš svet a ukazuje Vám, že rozhodne nie je iba čierno-biely...



***



„YOU are the SKY. Everything else -  it's just the weather.“ (Pema Chodron)

Predtým, ako sa dostaneme k môjmu záverečnému bonusu, by som Vám rada predstavila typ fotiek, ktoré robím najradšej - tie 'nebeské'. Zamýšľali ste sa už niekedy nad tým, prečo je obloha modrá? Ako to tam hore funguje? Aký by bol život, keby sme mohli žiť v oblakoch? Ak sa obrátime na vedu, odpovede máme hneď jasné...No aj napriek tomu vždy rada nechávam veci na mojej predstavivosti a na tom, ako JA chcem aby veci fungovali - pretože ak sa už mám nad niečim zamýšľať, nech je to aspoň pekné. Starostí máme aj bez toho vyše hlavy, že ? :)



***



„A nation's culture resides in the hearts and in the souls of its people.“ (Mohandas Gandhi)
Na úplný záver som si pre Vás pripravila zopár fotiek, z môjho pobytu v Košiciach. Určite sa budete zamýšľať nad tým, prečo tento článok nebol venovaný iba im?! Veď napokon, Košice ako druhé najväčšie mesto na Slovensku má toho určite spustu na objavovanie. Nuž, moje vysvetlenie je také: bola som rada, že vládzem dýchať. :D
V Košiciach som strávila necelé 2 týždne praxovaním v jednej z nemocníc, kde som si vybrala 12 hodinové zmeny - viete, aby to rýchlejšie zbehlo a prázdniny sa mohli začať. A síce som to mala odpracované raz dva, no na druhej strane... Niektorí z Vás si určite budú vedieť predstaviť, ako sa cíti človek po 12 hodinovej zmene, keď práve natrafil na jednu z tých služieb nazývaných ako tzv. 'šaleny dom'! Na byt sme sa vliekli dobrú pol hodinu a po dlhom čase sme naozaj vedeli, že tie nohy máme a že boli využívané až nadmieru.
Na menší prieskum sme sa napokon odhodlali posledný deň nášho pobytu, keď sme sa rozhodli, že aj napriek daným boľavým okolnostiam chceme na vlastné oči vidieť Dóm sv. Alžbety" A aj sme videli. Nasledujúcu hodinu sme potom strávili oddychovaním a pojedaním zmrzliny pri Spievajúcej fontáne, pozorovaním okolia a jednoduchým nič nerobením. Užívali sme si danú chvíľu, ktorých by v živote malo byť podstatne viac. :) 





No a na úplný záver by som Vám iba chcela zaželať krásny zvyšok tohto letného dňa. Nezabudnite dodržiavať pitný režim a ešte jednu vec ...ÚSMEV na tvári! :) Aby to pre Vás bolo ľahšie, prikladám poslednú fotku najrozkošnejšieho nufáčika, ktorý na nás tieto pohľady hádzal zakaždým, keď sme sa chystali niečo zjesť.Úsmev za 3..2..1..


Bye♥

Komentáre

  1. Ahoj Veronika :D Joj, ty si ma týmto článkom úplne dostala...tešila som sa naň dlho a v kútiku duše dúfala, že čoskoro pridáš článok tohto druhu a dnes prišiel ten deň a ver, že mám úsmev na tvári. Sú také NÁDHERNÉ♥^.^♥ A fakt si to fotila mobilom? Páni, kvalita je úžasná a všetky sú dokonalo krásne, úplne profesionálne a vážne nepreháňam...myslím to so 100% úprimnosťou ;) No krása, tie moje sa teda nechytajú :D...milujem, keď majú fotky taký vintage nádych a emóciu a tie prvé sú prekrásne. Potom som sa zaľúbila do tej, kde držíš tú krásnu kytičku kvetov, je to skvelý nápad a úžasný kontrast. Ach, no čo ti k tomu ešte napísať, si jednoducho talent...všetky sú kúzelné a havko rozkošný ^.^ A odteraz viacero takýchto článkov ;)) Maj sa krásne♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Strašne sa teším, že sa článok páčil! :) Predtým, ako som ho publikovala, som si prezerala tie predchádzajúce (aby som náhodou nepridala fotky, ktoré tu už boli) a všimla som si komentáre od Teba, tak som potom niekde v kútiku duše dúfala, že Ťa ním poteším a ako pozerám, podarilo sa. :3 ♥
      Áno.:) Všetky fotky, ktoré som doteraz pridávala, sú fotené mobilom, keďže fotoaparát sa mi doposiaľ nepodarilo zakúpiť. :D Nejako mi to šetrenie nevychádza podľa plánov (to je mi novinka :D), ale pevne verím, že v budúcnosti sa ho predsa len dočkám! :D Zatiaľ si ale budem musieť vystačiť s týmto.
      Ďakujem veľmi krásne za taký pekný komentár. ♥ :) Veľmi, veľmi si to cením, ani nevieš.:) Týmto si ma nakopla k tomu, aby som konečne využila voľno a začala tých fotiek robiť viac, aby sa táto rubrika konečne rozhýbala! Vidím, že potenciál určite má..Ďakujem ešte raz.♥ Maj sa krásne.

      P.S.: Tvoje fotky sa, práve naopak, chytajú až veľmi dobre! :D Toto mi ani nepíš že nie, veď práve vďaka Tvojmu článku si si včera mohla prečítať tento. ;)

      Odstrániť
  2. Úplne úžasný článok ^.^! Pokiaľ je možnosť, tak ich určite píš častejšie. Všetky fotky sú prekrásne ♥! Vystihujú momenty a situácie a sú skrátka fakt krásne :). Na prvé dve si pyšná právom... Ani nevidno, že si to fotila mobilom :D. V Košiciach som ešte nebola, no vyzerá to tam naozaj úžasne :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi krásne!♥ Podľa odozvy, akú som dostala na tento článok, sa určite budem snažiť pridávať ich oveľa častejšie. Úžasné, teší ma, že sa Ti páči. ;) Ďakujem ešte raz. :)
      Čo sa Košíc týka, to mesto je obrovské, plné miest, ktoré môžeš navštíviť, takže ak budeš mať trochu času, jeden deň im rozhodne venuj. ;)

      Odstrániť
  3. Krásne fotecky na jahodky sa mi chúťky zbiehajú. Ale Palác si mohla navštíviť a poprechádzať sa medzi knihami po vrzgajucich parketach. Viem že horúco a kávu si tam už nemožno dať ani na balkóne posedieť, ale za tých pár minút to stojí. I keď naša hlavná je fakt brutálne stvorená na oddych. Škoda že si si Košice nestihla viac užiť. Určite je tu viac miest čo stojí za videnie. Snáď nabudúce

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ver tomu že aj mne, keď sa na tie fotky spätne pozerám.:D Och tak ten palác ma naozaj veľmi mrzí, škodaa.:/ To vôbec nevadí, že tam tu kávu už neponúkate. Popri toľkých knihách by sa to isto stratilo a toto moje tvrdenie určite uplatním pri najbližšej návšteve Košíc! :) Určite si Vás nájdem a na mesto si vyhradím viac času. Ďakujem za komentár. ;)

      Odstrániť
  4. Všetky fotky sú krásne. :) Tvoj mobil fotí lepšie ako môj foťák. :D Jahody by som si teraz rada dala. Škoda, že už nie sú. Orchidea je mojím obľúbeným kvetom a tá fotka ju úplne úžasná. Aj mne sa páči, ak je v pozadí fotky obloha. Ách, dom sv. Alžbety... Keď sa tak pozerám na fotky, pripadá mi to, akoby som pri ňom stála, so zaklonenou hlavou sa pozerala hore a slnko by mi pri tom svietilo do očí. Na tvojich fotkách vyzerá ešte krajšie ako v skutočnosti. Bola si aj vo veži? Je z nej pekný výhľad na Košice. A pri spievajúcej fontáne sú zvony, ktoré vždy zvonia pri celej hodine (napr. keď je 10:00, potom keď je 11:00). Psík je zlatý. Dúfam, že čoskoro bude ďalší takýto článok, pretože je radosť pozerať sa na tvoje fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. :) Pravda, tie jahôdky by mohli vydržať aspoň o mesiac dlhšie (ak nie viac), teraz na leto by neskutočne bodli. :)
      Orchidea je veľmi vďačný kvet, nádherný a v dome ich nikdy nie je dosť. :)
      Dom sv. Alžbety si veľmi krásne opísala. :) Vo veži sme bohužiaľ neboli, keďže sme tam prišli už v naozaj neskorých večerných hodinách a všetko bolo pozatvárané. :/ Možno sa nám zadarí nabudúce. Za to fontánu sme si naozaj vychutnali, vyhrávala nám po celý čas a bolo tam fakt nádherne. :)
      Čo sa týka ďalšieho článku z tejto rubriky, budem sa snažiť prispieť s niečim novým čo najskôr. Ďakujem krásne za komentár. ;)

      Odstrániť
  5. ♥♥♥ * Načítava sa "OkamžitáLáska"... * ♥♥♥
    Už pri čítaní tretej vety som sa pousmiala, pretože, akurát tento víkend som strávila menším fotením a upravovaním fotiek, keďže som si povedala, že by už bolo na čase, aby som pridala na blog nejaké nové fotky :D :D tak som asi nebola sama ;) :D škoda len, že moje ani zďaleka nie sú také krásne ako tie tvoje ;)

    A čo sa týka samotných fotiek... ako, ja môžem mať normálny fotoaparát, ale takéto fotky nespravím! Klobúk dole, Veronika, neviem, čo to máš za mobil, ale pre mňa je to magická skrinka , ktorú som si práve zamilovala! ♥ Ja ti ani neviem povedať, ktorá fotka sa mi páči viac, lebo sú všetky dokonalé! :)))) A tie citáty, ach .... srdce mi zapišťalo radosťou nad ich dokonalosťou! :) ♥ Už používam priveľa srdiečok, ale proste ♥♥♥
    Na 100 % pokračuj v tejto rubrike, pretože ti fotenie ide a mňa ( a vidíme, že nielen mňa ;) ) si ním strašne potešila! Normálne mám chuť si niektoré fotky vytlačiť a zavesiť na stenu! :D :D
    A ešte jedno ... ♥! :D ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuuj, ďakujem prekrásne za tak nádherný komentár!♥ Srdiečok nie je nikdy dosť! :D Ja sa dnes večer asi ani neprestanem usmievať, odkedy som dočítala príbeh uja Oveho, úsmev sa mi usadil na tvári a odvtedy mi do cesty prichádza vždy už len niečo, čo mi ho ešte väčšmi rozšíri...asi ani nezaspím dnes! :D:) Ďakujem ešte raz! :)♥

      Tú magickú skrinku som si podľa mojich možností vyberala hlavne na základe toho, aký dobrý fotoaparát mala (a má) a aj keď určite nepatrí medzi tie najlepšie (to zaostrovanie niekedy...-_- :D), nesťažujem si, keďže niekedy s menším doladením vznikne celkom podarená fotografia.:D Takže musím poklopkať, až na isté problémy, stále sa drží kamarát. :D Niekedy vlastne premýšľam nad tým, či by moja šikovnosť vôbec postačovala na normálny fotoaparát?! :D No skôr akoby som pokračovala v úvahe, prejdem na ďalšie. :D Čo sa týka tvojich fotiek, už teraz sa na ne teším a som si istá, že budú rovnako úchvatné!:) Nebudte také skromné baby! ;)
      ĎAKUJEM ešte raz za také krásne slová.;) A ešte jedno ♥!:):D

      Odstrániť
    2. Óóó, už si ho dočítala??? A ešte sa ti k tomu aj páčil??? No, vyslúžila si si ďalšie srdiečko! ♥ :D :D Som veľmi rada, že ti vykúzlil úsmev na tvári :))

      Ja môj telefón nekomentujem radšej, lebo je to bieda, a už má skoro 4 roky, takže seká nenormálne niekedy... ale uvažujem, že keď si budem zháňať nový, tak ti napíšem, aby si mi poradila! :D ;)
      No neviem, neviem, ja sa nešplhám nikam so svojimi fotografickými schopnosťami, i keď som si teraz stiahla na nový notebook ten program, ktorý odporúčala Mony v jednom článku, a hoci s ním neviem veľmi narábať, niektoré filtre sú super! :D Takže možno tie fotky nebudú až také hrozné ;) ( ale to zaostrovanie mi tiež nejde tak dobre, ako by som chcela :/ )
      Nemáš za čo, my ďakujeme za krásny článok :) :)♥♥♥

      Odstrániť
    3. Áno, nakoniec sa mi to včera podarilo a celú druhú polovicu knihy som zhĺtla akoby nič. :) Aj keď pri tých posledných stránkach sa mi z 'neznámych' dôvodov zahmlieval zrak. :D Krásny príbeh. :)

      Ohľadom mobilu - nuž, o tom si už asi radšej pokecáme na FB, keďže náhoda opäť raz zaúradovala.:D Tam môžem potom aj rovno poradiť, čo používam na úpravu fotiek v mobile ja. ;) Ďakujem ešte raz.♥ :)

      Odstrániť
    4. ♥ Paráda! Áno, tie "neznáme" dôvody sú mi trošičku povedomé ;) :D

      :D :D ani mi nehovor, taká hanba ! :D ale čo už, ja som občas smoliarka, nespravíme nič! :D ;)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Vopred veľmi pekne ďakujem za každý jeden komentár. :)