Random Talk #8








Bez nenávisti to proste nejde!


Naozaj som sa veľmi snažila tento hlúpy trend predýchať a nijako sa k tomuto nevyjadrovať, dokonca som si chvíľku aj myslela že to konečne ustalo, lenže potom prišiel zase nejaký úžasne dokonalý bloger s článkom : Čo neznášam na ostatných blogeroch, a ja som sa tak na...nasrala, že som si povedala, že tentokrát nebudem držať jazyk za zubami a pokúsim sa vám prehovoriť do duše, pretože pri ďalšom takomto článku už asi niečo rozbijem...Som fakt kľudná osoba, ale ak ma raz niečo naserie, tak verte tomu že to nič príjemné nebude. Preto vopred upozorňujem každého že o žiadne sladké rečičky nepôjde. O tomto sa jednoducho pekne písať nedá a keď už som sa rozhodla, tak nech to stojí za to. ;) Potom si môžete zgustnúť aj na mne, nech sa páči, no toto je môj názor na vec...


To ste vážne tak egocentrickí? Robí vám to dobre na dušičke keď sa môžete navážať do niekoho iného pri každej možnej príležitosti ? Samozrejme, taká je doba a byť zatrpknutým haterom je predsa sranda a cool, takí sú predsa všetci tak prečo nie aj ja? Namiesto toho aby sme to človeku povedali do oči, dali mu šancu zmeniť sa / to (blog napr.), prípadne pomôcť ...niee, ja mu to radšej napíšem, prípadne naňho budem nepriamo narážať v článku alebo čo je čerešničkou na torte, ja tam vycapím fotku jeho blogu bez jeho vedomia. *Tlieskam*

 Napadlo vám dokonalým niekedy, že niekto si možno zakladá blog preto, lebo ho písanie baví alebo možno potrebuje nejaké odreagovanie, útočisko kde sa môže rozpísať o svojich problémoch a možno na chvíľku vypnúť, nechať svoje myšlienky plynúť ?? A že mu je možno úplne ukradnuté ako ten blog vyzerá? Nejde v konečnom dôsledku skôr o obsah ako o to zlaté pozlátko okolo toho? Alebo v dnešnej dobe už absolútne nezáleží na podstate, hlavne že je to krásne...Veď to predsa vôbec nevadí že daný článok stojí za úplný prd (zopár viet + kvantum fotiek a máme hotovo), hlavne že dizajn spĺňa momentálne požiadavky toho čo je IN. A potom máme tisíc tuctových blogov, pričom len ozaj málo stoji naozaj za prečítanie. Aj keby si ten daný človek vycapil srdiečka a pusinky od hora až nadol a všade by lietali lesklé trblietky, tak vám to môže byť srdečne u riti, je to jeho osobná vec, prejav toho kto je on a nie vy. Taktiež vás nikto nenúti aby ste ten blog navštevovali, tak ak sa vám proste nepáči, hore je taká vec označená ako X, týmto zázračným tlačidlom ukončite svoje neskutočné muky a už nikdy viac sa tam nemusíte vracať.

 Alebo je to tým že vy samy nemáte o čom písať ? Pretože inak to vážne nechápem. Máte milión možných tém o čom by ste mohli básniť od rána do večera ale nie. Nie, ja si radšej napíšem článok o tom aký je iný blog trápny a nevkusný, prípadne koho z iných blogerov alebo youtuberov neznášam. No a čo že ich nepoznám osobne, to už predsa nie je môj problém.

Čo ma zarazilo ešte viac boli komentáre pod takýmito článkami: „Úplne s tebou súhlasím!“, „Neskutočne trefný článok.“ „Naozaj skvelý článok!“. Seriózne ? Vážne?? Toto je typ článku ktorý čítate najradšej?! Ak áno, tak by ste sa nad sebou mali naozaj zamyslieť. Nevedela som totižto že blogovanie je o tomto. Že tu už nikto nemá vlastnú vôľu a rozum na to, aby sa mohol rozhodovať podľa toho ako chce a písať o tom o čom chce písať a tak ako sakra chce, pretože tu máme stanovené pravidlá ktorých sa musíme držať.

Je mi úprimne ľúto, ak som sa týmto trošku ostrejším článkom, niekoho dotkla, ale jednoducho mi to všetko príde...Ja neviem ani ako by som to vhodne pomenovala. Jednoducho sa začnite starať samy o seba a o váš vlastný blog. To je všetko čo by ma naozaj veľmi potešilo. Keby tu bolo viac priateľskej atmosféry ....Človek sa už bojí niečo uverejniť aby to náhodou niekoho iritovalo. Ok, normálna kritika je v poriadku, keď to povieme danému človek normálnym spôsobom, ale nie takto ....

Zamyslite sa prosím !

Komentáre

  1. Tak nejdříve mě moc potěšil vzhled blogu, já jsem si takového typu článků všimla asi jen dvakrát (ale přijde mi to stejné jako další trendy a já si pak přijdu totálně mimo :D). A musím sohlasit, nejdříve jsem blog brala jako pomocníka pro svou cestu hubnutím, kam jsem si zakládala takové nějaké plky a recenze a a příběhy o tom jak se mi cvičilo. Později jsem začala sestavovat cvičení pro lidi, přidala jsem (protože už jsem se stala odborníkem :D) nějaké ty opravdu propracované články, navrstvilo to životem, (protože mám psychicky nemocného syna a prostě to odreagování potřebuju) a protože nemám vyhraněné téma, nepoužívám nikterak zázračnou kosmetiku co by za to stála, tak píšu taky o svém těhotenství (nicméně lehkou formou a i s věcmi, co normálně nikdo neříká) :) Takže sic jsem napsala komentář totálně z cesty ale k tématu, ale tak je to u měa psaní vždy :) (omlouvám se za chyby, komentáře po sobě nečtu, z lenosti)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pochopila som čo si tým myslela, takže je to v poriadku. :D A som naozaj veľmi rada, že je tu človek, ktorý berie blogovanie rovnako ako ja. Že ide predovšetkým o to, aby z toho mal bloger radosť a potešenie a aby to v určitom zmysle malo nejaký význam a výhody aj pre neho samotného. A osobne si myslím, že blogy ako ten Tvoj, sú naozaj pre veľa žien veľmi nápomocné. :) Škoda že si mi nenechala link, rada by som si niečo prečítala. :)

      Odstrániť
    2. http://zdravakrasna.blogspot.cz/ Je pravda, že už hodně píšu i pro pár holek, s kterými si pak píšu emaily o článcích, o něčem se zase moc nemluví a tak to chci napsat, no však to znáš :) Málem mě kleplo, zapoměla jsem si sem hodit sledovačku a ted jsem složitě blog hledala. Uf to by mě mrzelo ho ztratit :)

      Odstrániť
    3. Tvoj blog poznám! :) Už párkrát som tam bola, je skvelý a človek nikdy nevie, možno niekedy v budúcnosti bude veľmi nápomocný. ;)

      Odstrániť
  2. Ou, tak to vážne zabolí, keď niekto takto útočí na blog dotyčného a dokonca ho spomenie v článku...to je vážne smutné. Je mi ľúto obidvoch strán, ten, ktorý napadol slovne blog iného blogera si ani neuvedomuje, že daná osoba má city a kvôli hlúpym slovám ubližuje niekomu, koho vážne nikdy nevidel a možno ani nečítal jeho články, len sa zameral na vzhľad blogu, čo je vážne povrchné a poľutovaniahodné :/ A chudák ten, ktorého sa to týkalo, možno je to citlivá osoba, ktorá si tie hlúpe a detinské slová vezme k srdcu a k tomu tie súhlasné komentáre, nik sa ho nezastane, až má chuť s blogovaním skončiť a na všetko sa vykašlať, pritom píše krásne a baví ho to (napr. u mňa by to tak asi bolo, pretože moje sebavedomie je často na bode mrazu a keby že niekto útočil na mňa, tak si to vážne vezmem k srdcu a pritom by to bola hlúposť (ale tým nechcem povedať, že píšem krásne :D asi vieš na čo vlastne myslím)...veď každému sa páči niečo iné). Toto sú vážne smutné články, už som sa stretla s nejedným podobným a ako píšeš, všade boli tie komentáre ako cez kopirák: Súhlasím s tebou!...akoby sme boli roboti alebo neviem čo, len aby sme zapadli, a tak sa z nás stávajú ovce -_- Viem, čo chceš týmto článkom povedať a tentokrát poviem ja, súhlasím s tebou! Veď je každého vec, ako píše svoj blog, ako vyzerá (aj keď sa priznávam, že mňa niekedy vzhľad blogu odradí, ale, už som sa poučila, a preto si vždy prečítam aj nejaký ten článok a ak stojí za to, rada sa na blog vrátim :)) ). Je to nanič, niekedy slová vedia poriadne ublížiť...keď som začínala blogovať, tak som na takýto článok o tom, čo na blogoch daný bloger nenávidí, natrafila a samozrejme ho i prečítala. Už si to veľmi nepamätám, ale písal tam o tom, že neznáša, keď si blogery zvýrazňujú slová v recenzii, pretože ho to ruší a recenziu si neprečíta, iba tie zvýraznené slová alebo keď má niekto tmavé pozadie a podobné dristy alebo dokonca ako sa má správne písať recenzia a ako to iní robia zle...lenže ja som sa chcela podľa tých blbostí riadiť, ako ovečka :D No našťastie ma zachránila sestra, ako vždy, a povedala mi, že sa nemám riadiť druhými a nekráčať stále davom a skúsiť sa odosobniť...jednoducho byť sama sebou. A tak som na ňu dala a tieto podobné články už ignorujem, pretože zväčša len ublížia a netreba sa ani vyjadrovať, pretože ak napíšem inú reakciu ako sa očakáva, tak ťa zahrabú pod čiernu zem na čele s tým blogerom...a vraj je sloboda slova -_- Ono sa to všetko dá napísať tak inteligentne, aby slovami nikoho neurazil, lenže ono je to asi vážne trend byť haterom (ešte ma napadlo, že som čítala v nejakom takomto článku, že načo vznikajú nové blogy o knihách...to ma vážne zarazilo a blogerka sa ma tým aj dotkla, akoby nemal nik právo na to, aby si založil blog, len ona, pretože je tu už nejeden rok a tak načo ďalšie...nechápem, prečo to písala, veď, keď ma baví čítať a písať recenzie, čo ju do toho, že vznikne ďalší blog? asi sa bojí konkurencií, pretože teraz je vážne mnoho skvelých blogov :D Ale nebudem zlá, už som ticho :) )...a najlepšie je, keď sa obráni tým, že má právo na svoj názor, no len čo sa vyjadríš, tak ti ten tvoj vezme...začarovaný a nekonečný kruh...A preto je dôležité byť sám sebou a neopičiť sa...aj keď mám s tým niekedy problém, pretože chcem niekde patriť, každý chce, no vždy si uvedomím, že to by som nebola predsa ja :)) To som zas rozpísala, hádam k veci :D No, ale na záver sa priznám, že aj mne niečo vadí, a to, keď bloger neodpisuje na komentáre...vtedy sa cítim taká,neviem, akoby som to písala sama pre seba...predsa len je dôležitá spätná väzba alebo keď na niektoré odpíše a na ten môj nie, vtedy sa cítim trošku dotknuto a pýtam sa samej seba, či som ho náhodou neurazila či podobne, no chápem, nie každý má čas, alebo sa mu nechce, či má na to iný dôvod...ale i tak mi to zväčša vadí :/ No dobre, hádam som už napísala všetko, čo som mala na srdci :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej, to je snáď najdlhší komentár aký som kedy čítala. :) Čo myslím samozrejme v dobrom, vždy ma poteší keď niekto vyjadrí aj svoj názor na vec a tým pádom si z toho môžem zobrať niečo aj ja, tak ako hovoríš - sloboda slova, nevadí že to v dnešnej dobe veľa ľudí nedokáže prehltnúť, najmä keď je to v negatívnom zmysle slova alebo to jednoducho neprináša výhody jemu. No, snáď ti odpíšem na všetko, alebo to skúsim skrátiť a vyjadriť podstatu. :D
      Tiež ma zamrzí ak niekde niečo napíšem a ono to tam ostane akoby bez povšimnutia, človek potom nevie čo si ma myslieť, no ak na to má daná osoba nejaký dôvod, my s tým nič nespravíme.  Taktiež je úplne normálne že nevyhovieš každému a že sa ti teraz musí všetko páčiť, všetci predsa máme iný vkus, každému niečo vadí, no to neznamená že teraz napíšem neskutočne uštipačný článok o tom ako veľmi mi to prekáža. K čomu to potom vedie ? Neviem či danému človeku aspoň odľahne na srdci, o čom silne pochybujem po takej dávke negativizmu, ale myslím že to teda prináša viac zla ako toho dobrého. Je to jednoducho smutné. A ohľadom sebavedomia - som na tom úplne rovnako ako ty, tiež by som po nejakom takomto hate asi s blogovaním prestala, jednoducho by ma to odradilo a ten pocit šťastia, ktorý pri písaní mám, by sa vytratil behom sekundy. Konštruktívna kritika je fajn, ale všetko to chce mieru a ako hovoríš, aspoň trošku inteligencie a miernosti ak je to ozaj nevyhnutné. Taktiež nepochopím tu blogérku o ktorej si písala, načo si ľudia zakladajú nové blogy o knihách?! No neviem, vážne, načo? :D Napríklad ja som si najprv viedla blog ako taký denníček a až neskôr som sa rozhodla, že do toho pôjdem naplno, aj keď toho čo treba ešte zlepšovať je určite veľa. Jednoducho, každý má právo byť tým čím chce, robiť to čo chce a keď sa teda rozprávame o tých blogoch - písať o tom čo chce. :)

      Odstrániť
    2. :D Tak to teda poriadne dlhý je...extrémne :D Bola som si vedomá toho, že som sa rozpísala, ale že to bude až tak dlhé, fúú, ale mala som toho toľko na srdci :)) A neviem ani ja, prečo sú niektorý taký, asi je to fakt nejaký úspech pre nich, ktovie, ale vždy sa všetko dá napísať tak, aby neurazili druhých...ťažko povedať, neviem, možno ich niečo trápi, alebo sa tak cítia silnejší, ale nemám právo posudzovať, takže už mlčím :)) A blogovanie je úžasné, a ja len dúfam, že budú vznikať stále nové a nové blogy :D

      Odstrániť
    3. Chápem Ťa, bola som na tom rovnako, preto aj tento článok vznikol. Nebavilo ma totižto ďalej čítať takéto hlúposti. :) To neviem ani ja a asi to ani nikdy nepochopím. Najprv som si myslela, že to bude pubertou, každý si tým asi musí prejsť alebo čo, no neskôr som zistila že s niektorými ľuďmi sa to bohužiaľ ťahá aj ďalej. Čo už no, asi by sme to s tou blogovou sférou mali nejako uzavrieť, aby sa to nešírilo ďalej a hlavne aby nováčikovia (ako napr. ja), neiritovali tých čo už sa dávno zabehli. :D

      Odstrániť
  3. Ja ti to tu dnes asi zaspamujem komentármi, ale keď ja s tebou opäť musím len súhlasiť! :D ;)
    Ja som si taktiež zakladala blog preto, lebo ma písanie bavilo a je to doteraz naozaj jediná vec, ktorá mi vydržala tak dlho. Nikdy mi nešlo o to, koľko budem mať čitateľov, no, samozrejme, som vždy rada, keď sa pripojí niekto ďalší. Čo sa týka takýchto článkov,zameraných na to, " čo nemám na iných blogoch rada", nerada ich čítam, jasné, chápem, žijeme v demokracii, kde si každý môže písať o čom chce, ale tak, prečo potom ohovárať ostatných? Pointa mi akosi uniká, no, asi nám neostáva nič iné, iba sa s tým zmieriť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa tomu len teším. :D Vieš aké milé prekvapko si mi urobila, keď som sem prišla a všimla si, že mi akosi podivne rýchlo stúpol počet komentárov? :) Veľmi si to vážim a ďakujem že si si našla čas, aby si si toto všetko prečítala. :)
      Demokracia je fajn, ale poniektorí to s ňou preháňajú a prekračujú jej hranice tým, že v článku napríklad daný blog bez vedomia majiteľa spomenú spôsobom, že tam pridajú fotku alebo uvedú odkaz. To už trošku nasvedčuje aj o inteligencii daného jedinca. :) No keďže niektorí zúfalo túžia po pozornosti a naopak, blogy si zakladajú za účelom nazbierať si čo najviac sledovateľov a mať z toho nejaký úžitok, sú ochotní urobiť čokoľvek. A tak ako píšeš ty, nám teda neostáva nič iné, iba sa s tým zmieriť, pretože hádky a podobné veci by boli určite iba stratou času. :)

      Odstrániť
    2. Tak ja som zase veľmi rada, že som na teba narazila! A nechápem, kde som doteraz bola, že som na tvoj blog nenarazila, takže som to musela hneď dohnať! :) :D
      Presne ako hovoríš, niektorým ľuďom ide naozaj len o tie zhliadnutia a vlastne celkovo o štatistiku, a keď sú s tým spokojní , tak nech! Mier s nimi! ;) :D

      Odstrániť
    3. Tiež si hovorím to isté.:D Budem musieť ešte raz poďakovať Mony za to, že prišla s tak geniálnym nápadom urobiť rubriku Na návšteve u, pretože aj napriek tomu, že sa stále snažím objavovať nové blogy a nových ľudí, vidím, že ich je tu ešte stále dosť. :)
      A práve preto som rada, že sa radím medzi knižných blogerov (aspoň teda dúfam :D). Tí nikdy nemajú čas riešiť takéto somariny. Všetci sme príliš zaneprázdnení objavovaním, čítaním a omdlievaním nad knihami. :D

      Odstrániť
    4. Presne! Pošlem jej ďakovnú pohľadnicu ! ♥
      Tak, tak, väčšina nemá čas, a tú menšinu ignorujem :D
      ... a ešte písaním recenzií! :D :D

      Odstrániť
    5. Asi sa pridám, adresu už vďaka výmene mám. O:) ...Tie recenzie sa mi inak začínajú kopiť, neviem či ma to teší alebo naopak. :D Och a áno, menšiny nestoja za zmienku. :D

      Odstrániť
    6. Aj ja mám, dúfam, že si to tu nečíta, lebo si skazí prekvapko :D :D ;)
      Tak ty to máš naopak, ja zase nemám skoro žiadne, lebo strašne pomaly čítam :/ :D

      Odstrániť
    7. No pevne verím, že jej žiadne upozornenia nechodia, bola by škoda. :D
      Vieš, to moje rýchle čítanie spočíva v tom, že som si doteraz vyberala naozaj ľahké knihy, kde písmo nebolo najmenšie a tiež nebolo nahustené. Takže mi to išlo ako po masle. Lenže tých kníh začína ubúdať a predo mnou stoja ozajstné výzvy, takže až teraz sa uvidí, ako mi tých 100 strán na deň pôjde. :D

      Odstrániť
    8. Aj ja si stále hovorím, že sa pustím do takýchto "maličkých" kníh, no vždy keď uvidím v knižnici nejakú obrovskú "bichľu" , ktorú si už dlho chcem prečítať, neviem jej odolať! :D :/ :D
      Teraz som však akurát jednu dočítala a už sa fakt vrhnem na tie kratšie, aby som nebola pozadu a my si to tým pádom asi vymeníme ;) :D

      Odstrániť
    9. Takže nakoniec som skončila pri Mužovi menom Ove, no hrubým knihám, ktoré na mňa ešte čakajú, sa aj tak nevyhnem. :D Niežeby mi tie obrovitánske 'bichle' naháňali strach. Ja len potrebujem tu vôľu a chuť sa do nich začítať a väčšinou rozhoduje aj príbeh, ktorý je v nich rozpísaný a keďže je leto, do medzivojnového obdobia sa mi akosi nechce. :D Každopádne, veľa krát sa stáva, že človek prečíta hrubšiu knihu oveľa skôr, ako tie tenučké. :D
      Veľa šťastia s čítaním. :) No najhlavnejšie je aj tak to, aby sa nám dané knihy páčili a príbeh nám niečo dal, takže sa vôbec nemusíš s ničím ponáhľať. ;)

      Odstrániť
    10. Óóó... Muž menom Ove sa mi veľmi páčil, som zvedavá, ako sadne tebe :))
      Presne, teraz mám ja osobne chuť na všetky príbehy odohrávajúce sa pri mori, akurát, že zatiaľ som ani na jeden nenatrafila :( :D
      Ide mi to už podstatne lepšie, v nedeľu som dočítala jednu, v pondelok druhú a dnes začínam čítať tretiu :D :D ale áno, obe boli skvelé, lebo inak by mi to tak ľahko nešlo ;)

      Odstrániť
    11. Zatiaľ som na tú knihu nepočula nič zlé a ešte dávnejšie ju čítala aj moja mamka, ktorej sa veľmi páčila, tak dúfam, že nebudem výnimkou. :D :)
      Sci-fi a Fantasy zatiaľ prevláda čo si aj ja všímam, nič také oddychové a Evitu čítať nechcem. :D
      No tak vidíš že ti to ide, to je skvelé! ;) Som rada, že sa knihy páčili a dúfam, že bude aj ta tretia. A do konca týždňa možno aj štvrtá, a už máš toľko kníh koľko ja za jeden mesiac. :D

      Odstrániť
    12. Júúj, tak v to dúfam aj ja ! :) :)
      A aj keď niečo také nájdem, tak to nemajú v našej knižnici, prípadne to je vypožičané :(
      Ako :D :D keď sa nezastavím, tak tú tretiu aj dnes dočítam a to nechcem, lebo nemám už nič ďalšie na čítanie doma a neviem kedy sa dostanem opäť do knižnice :/ :D :D
      To si super! Ja som za minulý mesiac dala tuším len 2 :D :D

      Odstrániť
    13. Dnes sa chystám jednu navštíviť, teda ak zvýši čas a ak tam s kamarátkou trafíme. :D Som celkom zvedavá na ich ponuku a či sa vôbec oplatí navštevovať ju častejšie.
      Takže si sa napokon predsa len parádne rozbehla! :D Škoda len, že ich nemáš po ruke viac. Keby si bývala poblíž, kľudne by som Ti robila osobnú knižnicu. Mám v tom už celkom prax a parádny úspech. Odporúčajú 5 z 5! :D
      Och, minulé mesiace ani nespomínam, za minulý som mala asi iba jednu. :D Preto sa to snažím teraz aspoň trochu dobehnúť, pretože moja knižná výzva je na tom hrozne! :D

      Odstrániť
    14. No tak to potom daj vedieť, keď budem na dne, určite tam zavítam, ak ich výber bude stáť za to ;) :D
      Tak zase až tak ďaleko nebývam, čiže, ak svojím špionážnym dychom vypátram, kde bývaš, možno prídem na zúfalú návštevu ;) :D :D
      Aj moja! Frajerka, som si dala na tento rok výzvu, že prečítam 65 kníh a momentálne som dala len 19, čo je hanba! :( :D :D

      Odstrániť
    15. Dvere máš otvorené vždy, prípadne ti zabezpečím dobrú navigáciu. :D :) 19? Ja zatiaľ nemám ani toľko a budem rada, ak aspoň do konca prázdnin sa mi podarí dobehnúť ťa. :D Ach jaj, no aspoň polovicu by som chcela splniť. :D Musím sa viac snažiť ..

      Odstrániť
    16. Heeej? No to by som na tvojom mieste zvážila, lebo naozaj prídem a nie som si istá, či budem príjemnou návštevou ;) :D :D
      Ideme sa predbehovať? :D čosiiii... je to málo, minulý rok som na tom bola oveľa lepšie, ale tak, nemáme sa kam ponáhľať, čo tam po nejakej výzve, hlavná vec, že si tie knihy užívame :)))

      Odstrániť
    17. Troošku som sa omeškala s odpoveďou, za čo sa ospravedlňujem, ale za pozvaním si stojím! ;):D
      Myslím, že už teraz by som mohla skonštatovať, že prehrám. :D A úplne s Tebou súhlasím. Aj podľa mňa je úplne zbytočné snažiť sa na silu čo najrýchlejšie čítať, len aby toho bolo čo najviac a knihu si v konečnom dôsledku vôbec neužiť. O tom to nie je. :)

      Odstrániť
    18. Oukej, tak už len musím vyslať špióna, aby mi zistil tvoju adresu! :D :D ;) A neospravedlňuj sa, aj tak som ti to už asi poriadne zaspamovala komentármi! :D ;)
      Tak, tak, mne už skončili všetky tie kratučké knihy a zase som pri takej dlhšej, čiže tempo opäť kleslo, ale baví ma, takže sa nesťažujem :) :)

      Odstrániť
    19. Ja ti ju kľudne aj sama napíšem a niekedy v budúcnosti môžeme spraviť rovnaku výmenu ako s Mony. ;)
      No tento článok je rozhodne najkomentovanejší na blogu. :D Nemá konkurenciu, no aspoň to tu ožilo trochu. :D
      Máme ešte minimálne mesiac prázdnin, času dosť. ;) A pri knihách čo za to stoja ani nie je nad čím premýšľať. :)

      Odstrániť
    20. :)) Jééj, to by bolo super! :)
      Hah, tak som rada, že ti to tu aspoň oživujem svojím otravovaním :D :D ;) Ja sa tiež vždy poteším za každý komentár, tak ma teší, ak máš aspoň z polovice takú radosť ako ja :) :)
      Presne, dúfam, že natrafíme obe na čo najviac takýchto kníh! :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Vopred veľmi pekne ďakujem za každý jeden komentár. :)