Knižná výzva 2017





PF 2017!

„Nech ťa láska stále hreje, nech ti nikdy smutno nie je. V Novom roku nech ti zdravie slúži, nech máš vždy to, po čom túžiš. A s úsmevom na tvári, nech sa ti všetko vydarí.“

Ešte prv, ako sa začnem vyjadrovať k samotnej téme, chcela by som sa Vám všetkým nesmierne POĎAKOVAŤ za nádherný rok 2016!♥ Viac si už priať ani nemôžem. Nikdy by som si totižto nebola myslela, že ma blogovanie tak veľmi chytí, tobôž že vydržím tak dlho (usudzujem na základe predchádzajúcich pokusov, teda jedného pokusu) a že sa medzi Vami nájdu dokonca aj takí, ktorí by ma v tom podporovali - 33 úžasných ľudí, za ktorých som v živote naozaj neskutočne vďačná, vrátane vydavetľstva i527.net. Ďakujem.
Nechcem znieť sentimentálne, nedaj Bože preafektovane, každé jedno slovo totižto myslím úprimne a zo srdca. Komunita knižných blogerov/knihomoľov je v mojich očiach tá najlepšia komunita, akú by si človek mohol vybrať a chcem aby ste vedeli, že si naozaj vážim každého jedného z Vás. Ja som touto skúsenosťou získala veľmi veľa a preto sa budem snažiť, aby som Vám to všetko oplatila - napríklad aj častejším prispievaním článkov, čo napravím hneď v tomto krásnom mesiaci Január.

Šťastný Nový rok priatelia a aby nám to všetkým takto klapalo aj naďalej.:)

***
Tak a opäť tú máme Nový rok a s ním aj ďalšiu možnosť naložiť si na plecia kvantum nových predsavzatí, snov a cieľov s nádejou, že sa nám to všetko nakoniec podarí naplniť. Pevne verím, že v tomto smere Vám to ide oveľa lepšie ako mne. Nielenže som si nedala okrem knižnej výzvy žiadne iné predsavzatie (ak by ste náhodou chceli vedieť prečo, pozrite si článok z predchádzajúceho roku), no ja som dokonca pohorela na plnej čiare aj v tomto jedinom. Ako to už ale v živote chodí, človek sa učí aj na vlastných chybách a tentokrát už aspoň viem, ktoré číslo je pre mňa reálne dosiahnuteľné. 
Mojim minuloročným cieľom bolo prečítať 40 kníh! Myslela som si, že to hravo zvládnem, dokonca som si aj rozrátala, koľko kníh by som mala zvládnuť za jeden mesiac, prípadne čo robiť, ak sa mi to náhodou vymkne spod kontroly a ja budem náhodou pozadu. Po pár mesiacoch som však zistila, že moje plány nejdú tak úplne podľa predstáv a dnešným dňom môžem oficiálne potvrdiť, že moja prvá knižná výzva dopadla katastrofálne a mne sa podarilo prečítať iba 25. Bližšie to však budem rozoberať až v ďalšom článku. Teraz by som sa však rada presunula späť k roku 2017 a k môjmu novému cieľu, ku ktorému som dospela po naozaj dlhom zvažovaní...*drum roll please* ...Číslo 30 sa síce líši iba o 10 políčok, no aj napriek tomu si myslím, že by to teraz už naozaj mohlo vyjsť - samozrejme, ak pôjde všetko podľa plánu, čo väčšinou funguje presne naopak. 

1. Môj posledný výdych (Paul Kalanithi)
2. Invázia do Tearlingu (Erika Johansen)
4. Iskra v popole (Sabaa Tahirová)
5. Pod hladinou (Dani Pettreyová)
6. V lavíne (Dani Pettreyová)
7. Jazdci časom: Prvá misia (Alex Scarrow)
8. Kováčov učeň (Laura Frantz)
9. Mŕtve dievča neklame (Jay Asher)
10. Sabotáž (Dani Pettreyová) 

 11. Niečo viac (Patrick Ness)
12. Trón zo skla (Sarah J. Maas)
13. Koruna z temnoty (Sarah J. Maas)
14. Polnočná dáma (Cassandra Clare)
15. Uvoľnení (Neal Shusterman)
16. Na dvore z tŕňov a ruží (Sarah J. Maas)
18. Temná hmota (Blake Crouch)
19. Hlas vo vetre (Francine Riversová)
20. Strieborný lev na oblohe (Annabel Pitcher)

21. Kazateľnica život (farár Marián Kuffa)
22. Učiteľová dcéra (Julie Klassen)
23. Alchymista (Paulo Coelho) 
24. Vrania šestka (Leigh Bardugo)
25. Assassin's creed: Renesance (Oliver Bowden)
26. Kečupové oblaky (Annabel Pitcher)
27. Klamári (E. Lockhart)
28. ----------------------------------------------------------
29. ----------------------------------------------------------
30. ----------------------------------------------------------

Pevne verím, že tento krát to už naozaj vyjde a pri pohľade na tento zoznam budem mať na konci úsmev na tvári a srdce mi zaplesá radosťou. Svoj progres budem postupne zaznamenávať do tohto článku, rovnako ako predtým, takže ak by ste náhodou chceli vedieť, ako na tom momentálne som, stačí sa pozrieť sem. Taktiež podotýkam, že výzva nie je organizovaná mnou, ale milou Ells z blogu Svět Nadpřirozena. Určite ju poteší, ak sa tiež zúčastníte, rovnako tak ako aj mňa. Odkazy na Vaše výzvy mi môžete nechať dole v komentároch.
Na záver by som Vám teda ešte chcela popriať veľa šťastia pri plnení ktorejkoľvek výzvy, nie len tej knižnej. Pamätajte, že všetko to, čo nás v živote postretne, je na niečo dobré a preto sa nikdy nevzdávajte! Nateraz sa s Vami lúčim. Majte sa krásne. Bye♥

Komentáre

  1. Krásny článok! Nika, ty máš priam talent na písanie takýchto vyznaní a prianí. Stále, keď si čítam Tvoje príspevky podobné tomuto, častokrát ma napadá myšlienka, že by z Teba bola výborná spisovateľka. :) Prajem Ti krásny Nový rok 2017 a samozrejme úspešné knižné predsavzatie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja asi odpadneem! Ďakujem Ti naozaj veľmi pekne za takýto nádherný komentár, nesmierne si to vážim. Nemáš ani len potuchy, ako si ma teraz potešila.:) Človek síce nikdy nevie, no súdiac podľa mojich predchádzajúcich snažení to asi nebude dobrý nápad.:D
      Šťastný a úspešný Nový rok aj Tebe a príjemné chvíle strávené s dobrou knihou v ruke.♥

      Odstrániť
  2. Jéj, to je také krásne♥♥♥ Aj ja ti prajem šťastný Nový rok! Naozaj si to krásne napísala a myslím, že hovorím za viacerých, keď poviem, že tvoj blog je úžasný a každý jeden článok dokonalý...takže sa teším na nové v tomto roku, už sa neviem dočkať tvojich dojmov z kníh, potuliek a fotiek ^.^ A držím ti palce aj s touto výzvou :) Ja som si dala len 25 kníh, čo je o desať menej ako v minulom roku, no ledva som zvládla tých 35 kníh, takže 25 by malo byť hádam v pohode :D Maj sa krásne a užívaj si chvíle voľna ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ti prekrásne Mony.♥ Naozaj si to veľmi cením a tieto slová pre mňa znamenajú veľa.:) Dúfam, že sa mi okrem tohto knižného predsavzatia, podarí splniť aj to druhé - čiže prispievať častejšie. Samozrejme takým spôsobom, aby neutrpela kvalita.:)
      Ďakujem ešte raz a veľa šťastia pri plnení knižnej výzvy aj Tebe. Ak si v minulom roku zvládla 35 kníh, tak 25 bude ľavou zadnou!;) No a nakoniec by som aj Tebe chcela ešte popriať príjemné chvíle strávené s dobrou knihou v ruke. Maj sa krásne.♥ :)

      Odstrániť
  3. Oh oh, vidím tam toho Kalanithiho - recenzia stále nikde, no, budem čakať... netrpezlivo... :)) Inak, samozrejme, taktiež prajem úžasný a vydarený rok 2017!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno.:) Rozhodla som sa, že rok 2017 odštartujem práve týmto jedinečným príbehom a lepšie som si už ani vybrať nemohla. Dúfam teda, že sa veci v mojom živote na chvíľku trochu ukľudnia a ja tú recenziu napíšem čo najskôr. Ďakujem.:)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Vopred veľmi pekne ďakujem za každý jeden komentár. :)