Unboxing #6






Tak a máme tu posledný deň v mesiaci Január, takže je najvyšší čas pre ďalší Unboxing/ Book haul.

V poslednom čase je pomer medzi knihami, ktoré som prečítala a knihami, ktoré som si kúpila dosť nerovnomerný, čo sa teda chystám v najbližšej dobe napraviť aj napriek tomu, že je naozaj ťažké odolať všetkým tým úžasným knihám, ktoré vychádzajú pravé teraz. Navyše, človek sa predsa musí odmeniť za úspešné skúškové a taktiež sa patrí kúpiť si niečo k narodeninám. Takéto príležitosti je nutné využiť. A tak vám s radosťou môžem oznámiť, že Wishlist, ktorý som sem pridávala začiatkom mesiaca, mám až na jednu knihu splnený - čo je ozaj úžasné. No a aby som vás zbytočne nenaťahovala ďalej, tu sú moje nové prírastky do zbierky (tá sa mi za 3 roky neskutočne rozrástla a mala by som zvážiť kúpu novej police, to len tak medzi rečou). Keď už sme pri tom, čo by ste povedali na Bookshelf tour? Aj keď si nie som celkom istá, ako by som to chcela zrealizovať prostredníctvom článku a nie videa. :D Nič to, prejdime k veci.

***
Spoločnú fotku tu dávam hlavne preto, aby ste si všimli ten nádherný 'chrbát' knihy Invázia do Tearlingu od Eriky Johansenovej. Pamätám si, že som pozerala video jednej známej booktuberky (Abookutia/ Sasha) - Bookshelf tour, kde vlastne ukazovala všetky knihy, ktoré vlastní. A spomedzi toho kvanta kníh -ak ju poznáte, určite viete, že je ich fakt obrovské množstvo - som si všimla práve túto a musela som si dokonca video zastaviť, aby som  knihu mohla aspoň na chvíľu obdivovať. No a keď mi konečne prišla objednávka a ja som zistila, že je to presne táto kniha (neviem prečo som sa nezapodievala názvom knihy, keď ma tak ohúril jej obal), skoro som odpadla. Fakt nádherné. Tvárme sa, že ten dezodorant v pozadí nikto nevidí :D. 

No a prvým prírastkom tohto mesiaca bola práve séria Kráľovná Tearlingu, ktorej som jednoducho neodolala, pričom veľkú úlohu zohrávali aj samotné obálky, to sa musí uznať.
 Príbeh je o mladej princeznej Kelsea, ktorá po smrti svojej matky prichádza z vyhnanstva, aby zasadla na trón a prebrala vládu nad Tearlingom. Okrem toho, že sa na to veľmi necíti, keďže má vládnuť krajine o ktorej nič nevie, rovnaký názor zdieľajú aj ľudia, ktorí sa snažia za každú cenu tejto korunovácii zabrániť.
Pevne verím, že po prečítaní týchto kníh neostanem sklamaná a že mi konečne dokáže niečo pod dlhej dobe vyraziť dych a chytiť za srdce tak, ako série od CC. 



Ďalším novým skvostom v mojej knihovničke je kniha s názvom Vymyslela som si ťa od Francesca Zappia (dosť dlho som si myslela, že ide o chlapa, niežeby to bolo podstatné..). 
Za tento prírastok chcem poďakovať svojej najúžasnejšej bff Beke, ktorá moju záľubu - posadnutosť- v knihy zdieľa rovnako a tak mám aspoň niekoho, kto ma dokáže pochopiť a potešiť takým úžasným darčekom.
Určite som už spomínala, že som sa k tejto knihe dostala prostredníctvom knihy Všetky skvelé miesta. Obe z týchto diel sú zamerané na psychiku človeka a rozoberajú to, ako človek s rôznymi poruchami osobnosti alebo teda s psychickými problémami vníma svet vlastnými očami, ktoré sú pre zdravého človeka neznáme a správanie v mnohých prípadoch nepochopené.



Poslednými dvoma prírastkami tohto mesiaca sú knihy, ktoré mi na moje prekvapenie stihli prísť ešte v Piatok a nimi sú Svetlo, ktoré nevidíme od Anthony Doerr a kniha Bellman & Black od Diane Shetterfield.
Čo sa týka knihy od Anthonyho, očakávania sú príliš veľké, čoho sa tak trochu aj obávam, pretože v takýchto prípadoch bývam po dočítaní veľmi sklamaná. No v tomto prípade to tak jednoducho nemôže byť a bodka. 
Anotáciou mi pripomenula Zlodejku kníh, ktorá má u mňa špeciálne miesto a je to jediná kniha, ktorá ma dokázala úprimne rozplakať od prekvapenia, radosti, smútku. Jednoducho zmes emócií, čo sa nepodarilo žiadnej inej. Preto verím, že v tomto prípade to nebude inak. Víťazi Pulitzerovej ceny nesmú sklamať. :D 



Bellman & Black je niečo, čo bolo na mojom zozname želaných kníh už veľmi dlhu dobu a preto, keď som ju prednedávnom objavila pri zľavách s cenou iba 5€, všetkým je jasné čo nasledovalo.
Svojou nezvyčajnou a tajomnou anotáciou ma zaujala: Temný gotický príbeh o prekliatí, ktorého sa nedá len tak ľahko zbaviť! Neviem ako vy, ale mňa táto kniha láka už len touto jedinou vetou. Uvidíme ako to teda dopadne, recenzia bude na blogu už čoskoro takže sa k tomuto nebudem ďalej rozpisovať.

No a to by bolo k tomuto, v poradí už šiestemu, Unboxingu všetko. Ak ste náhodou niektorú z týchto kníh čítali, určite mi zanechajte vaše dojmy a názory dole v komentároch, budem naozaj veľmi vďačná. Taktiež sa môžete pochváliť vašimi novými prírastkami, prípadne mi zanechajte link na váš blog. Vidíme sa pri ďalšom príspevku. Bye♥

Komentáre

  1. Krásné knížky! :) Těším se na recenze :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to máš peknú hromadku :) Ja som si kúpila tohoto mesiaca len 2, čož je úplne hrozne :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V poslednom čase sa mi toho naozaj hromadí dosť, takže ja si naopak teraz musím dať pauzu a radšej sa pustiť do čítania. Pevne verím, že v novom mesiaci ti toho pribudne viac. ;)

      Odstrániť
  3. Moc pěkné knihy! :) Jsem zvědavá, jak zrecenzuješ knihu od Anthony Doerr :)
    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Pevne verím že sa tá recenzia podarí a že nebudem mať dôvod napísať čo i len jedinú negatívnu vec. :)

      Odstrániť
  4. Úžasné prírastky ^.^ Tak Kráľovná Tearlingu ma láka, a veľmi, takže som zvedavá na tvoj názor. Vymyslela som si ťa by som i ja chcela, ale to som ti už spomínala v minulom článku a Svetlo, ktoré nevidíme poznám len tak zbežne, no videla som niekde na to chváli, len som sa nad tým moc nepozastavila, ale idem hneď kuknúť o čo ide. A Zlodejka kníh vo mne vyvolala podobné pocity, plač, smiech, zlosť...Zusak vo mne vyvolal toľko pocitov naraz, fú, mala som depku aspoň týždeň (to kvôli tomu koncu, som strašná citlivka a milujem šťastné konce a tu, no...však vieš ako to dopadlo...aj keď svojim spôsobom nie zle, ale ani tak, ako som čakala) no knihu i tak milujem :)) Inak som sa zamilovala do obálky knihy Bellman & Black...naživo vyzerá tak úžasne...a za 5€? Páni, musíš mi prezradiť, kde sa ti tak pošťastilo, pretože myslím, že mám na zozname novú knihu, ktorú na 100% chcem :D Od Diane Setterfield mám doma Trinásty príbeh, ale ešte som ho nečítala...ale asi sa do nej pustím...a potom si zaobstarám už aj spomínaný Bellman & Black ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toľko úžasných kníh až sa neviem rozhodnúť, ktorú čítať ako prvú. :D No najbližšie sa chystám práve na Svetlo, ktoré nevidíme, keďže tieto typy kníh ja môžem rovnako ako fantasy a sci-fi. Zlodejku kníh by som odporučila úplne každému, naozaj som doteraz nič krajšie a lepšie nečítala, preto vo mne Svetlo vyvoláva veľké nádeje a verím že ma nesklame. Knihu Bellman & Black som zohnala z Phanta Rei, kde teraz prebiehajú veľké výpredaje, takže sa poponáhľaj, určite tam majú v ponuke veľa kníh ktoré máš na Wishliste už dlhšie a za skvelé ceny. :) O Trinástom príbehu som sa dopočula len nedávno, tiež aj o tom, že je podľa tejto knihy robený film?! Nuž neviem to naisto, každopádne takéto creepy veci zase až tak nemusím. :D Oh ozaj, čo sa Kráľovnej Tearlingu týka, ak si čítala Trón zo skla, malo by to byť niečo na ten štýl. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Vopred veľmi pekne ďakujem za každý jeden komentár. :)