On my Wishlist #2









Prvý článok v Novom roku bol hneď v jeho prvý deň, preto som sa rozhodla, že druhý bude uverejnený v rovnako výnimočný deň - minimálne pre mňa, čiže na moje narodeniny.
Dnes oslavujem 20 rokov strávených na tejto krásnej Zemi, ktorá okrem iného obsahuje aj také poklady, akými sú knihy. A tak sa Vám teda prihováram v historicky druhom Wishliste na mojom blogu. Dnes je 'Ďeň želaní a ich plnení' a tak je tu teda nový wishlist s knihami, ktoré by som si priala.

Uvedomujem si, že z predchádzajúceho Wishlistu nevlastním stále ani jednu knihu, aj keď som ho písala ešte pri zakladaní tohto blogu, no verím, že postupom času sa k ním nejako prepracujem, keďže som zistila, že takého Percyho v slovenskom komplete je dosť komplikované zohnať. Aaaa..potom je tam tá cena. :D
***
V predchádzajúcom článku som zverejnila čisto série, ktoré navyše 'čírou náhodou' pochádzali od rovnakého autora. V tomto článku sa pre zmenu zameriam na knihy, ktoré budú ešte len vychádzať, takže je tu čas pre potencionálnych darcov aby sa rozhodli ;D...Žartujem.

Príbeh o priateľstve dvoch chlapcov, ktoré je ako vesmír: magické a bez hraníc.
Kniha vychádza: 28.02.2016

O tomto diele som zatiaľ počula len samé chvály a preto som sa rozhodla, že túto knihu jednoducho musím mať aj keby neviem čo bolo. Anotácia znie rovnako zaujímavo a čo sa obálky týka..niet k tomu čo dodať. Už dávno som neostala tak ohúrená, preto pevne verím, že kniha nesklame ani obsahom. Rovnako výber mien je nezvyčajný a podľa niektorých recenzií môžete už len podľa toho usúdiť, že sa bude jedna o príbeh nabitý krásnymi myšlienkami, čo sa teda nedá hovoriť pri každej knihe.



Román Anthonyho Doerra je nádherný aj strhujúci príbeh mladučkej slepej Francúzsky a mladého Nemca, ktorí sa snažia uniknúť pred hrôzami druhej svetovej vojny.
Kniha vychádza: 26.01.2016


Čo sa tohto pokladu týka, netuším už ani ako dlho si na ňu robím zálusk. Viem o nej už mesiace a pôvodne som si ju chcela zadovážiť ako originál, keďže o slovenskom preklade sa mi ani nesnívalo. No predsa len som sa dočkala a pravdepodobne bude mojou odmenou za úspešné skúškové. :D
Prvé čo ma po prečítaní anotácie na túto knihu napadlo, bola Zlodejka kníh od Markusa Zusaka, ktorá patrí medzi moje najobľúbenejšie knihy a ktorej príbeh sa odohráva počas rovnakého obdobia, a to druhej svetovej vojny. Preto mi táto kniha prirástla k srdcu už len pri zistení, že pôjde o niečo podobné. Nechám sa teda prekvapiť a verím že milo.




Kráľovná Tearlingu je fascinujúci dobrodružný príbeh utajenej kráľovnej a jej nebezpečnej cesty na trón. Je to príbeh o sile priateľstva, ktoré odolá aj najtemnejšej mágii.
Pokračovanie Invázia do Tearlingu vychádza: 12.01.2016

Poslednými dvoma kúskami, ktoré by som vážne veľmi rada vlastnila, sú tieto knihy zo série Kráľovná Tearlingu, o ktorej som sa dozvedela len nedávno, pri čítani článku od Dominika z blogu My World of Books. Po prečítaní anotácie som neváhala ani sekundu. Toto je moja šálka kávy, a po čítaní všetkých tých typických romantických YA kníh moja duša súrne potrebuje niečo z dielne fantasy a toto je skvelá možnosť.


Aj napriek tomu, že na mojom Wishliste sa nachádza ešte ďalšia tona kníh, rozhodla som sa ukončiť to pri tejto TOP3, a nezaťažovať Vás mojím básnením o tom zvyšku. Možno sa ich dozviete už čoskoro..Uvidíme. Ale. Ešte predtým ako skončím, by som predsa len chcela pridať bonus v podobe knihy, ktorá bola na mojom Wishliste, no vďaka najlepšej kamarátke na celom svete aj v galaxiách vzdialených veľmi veľmi ďaleko, ju už vlastním a s chuťou sa do nej môžem začítať aj hneď teraz, ĎAKUJEM Beka.♥

Stredoškoláčka Alex je schizofrenička a každý deň zvádza ťažký boj, aby rozoznala skutočnosť od halucinácie.

Tramtadadá..predstavujem Vám knihu od Francesca Zappia - Vymyslela som si ťa. Dostala som sa k nej vďaka dielu Všetky skvelé miesta (recenzia TU), pretože obe z týchto príbehov sa zaoberajú mentálnymi poruchami a tým, ako daný človek, ktorý to všetko prežíva, vníma svet okolo seba a ako sa s tým všetkým snaží vysporiadať. Istým spôsobom ma táto téma zaujala a napokon je len prospešné, ak človek nečíta stále ten istý žáner dookola, taktiež pre milovníka fantasy je to konečne niečo, čo neexistuje len vo vymyslenom svete.

No a to by bolo k tomuto článku už naozaj všetko. Budem rada, ak mi dolu v komentároch napíšete, ktoré knihy majú miesto vo vašom Wishliste, prípadne mi môžete nechať link na váš blog. Veľmi ma to poteší. Prajem príjemný zvyšok večera. Bye♥

ZDROJ: http://www.martinus.sk/

Komentáre

  1. Ó, tak to všetko len to najlepšie k narodeninám ^.^ ♥ Nech sa ti stále darí a dúfam, že si dostala mnoho knižiek :D Inak Aristoteles a Dante má naozaj nádhernú obálku a knihu by som si niekedy chcela prečítať presne ako aj Kráľovnú z Tearlingu...po tej pokukujem už dlho :D A Vymyslela som si ťa...opäť krásna obálka a hádam, že sa aj táto kniha ku mne dostane čím skôr :)) Ja na svojom zozname mám Krajčírku z Dachau, to je presne niečo pre mňa a teraz si vôbec neviem spomenúť, čo ešte...tá hlava deravá :D Aj tebe krásny zvyšok dňa ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne! :3 Čo sa kníh týka, dostala som ich veľa na Vianoce a zvyšok dostanem až po skúškovom, keďže teraz aj tak nemám čas a len by tam tak smutne stáli + väčšina ich ešte nevyšla. :D O Krajčírke z Dachau som ešte nepočula, preto to okamžite pôjdem napraviť. :) A ohľadom tých Wishlistov, kníh nie je predsa nikdy dosť a minimálne ja by som zhrabla každú jednu keby boli zadarmo. No keďže nie sú, treba sa uskromniť. :D

      Odstrániť
  2. Všetko najlepšie k narodeninám! Už som ti to povedala dopredu a teraz zasa opozdene, neviem si proste nájsť ten správny čas. :D Každopádne, stotožňujem sa s tvojim Wishlistom na 100%! Vymyslela som si ťa som si kúpila v Bratislave rovnako ako Kráľovná Tearlingu, do toho ma donútila Fay. Stretli sme sa konečne po siedmich rokoch písania si, yaaay! :3 Takže tieto dve doma už mám, Fay si zas kúpila Inváziu do Tearlingu lebo prvú časť úplne zbožňovala. Aristotela a Danteho si kúpim. Akože povinne. Čo najskôr. :D A Sú svetlá, ktoré nevidíme môžu trochu počkať. :D
    Charlotte.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo sa týka tohto Wishlistu, jedinou knihou, ktorá mi na ňom ešte ostáva, je Aristoteles a Dante, jednoducho som nedokázala odolať. :D Okrem knihy Vymyslela som si ťa (ktorú aktuálne číta moja mamka),ktorú som dostala ako narodeninový darček od Beky, som si zvyšok zakúpila sama a zjavne by som si teraz mala nájsť čas na všetku tú hrbu kníh, ktorá sa mi počas skúškového nakopila. :D :) ...Och a ďakujem ešte raz naozaj veľmi pekne za všetko! ;) Tomu stretnutiu sa veľmi teším, videla som fotky. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Vopred veľmi pekne ďakujem za každý jeden komentár. :)