Knižná výzva 2016







PF 2016! 

V prvom rade, skôr ako začnem s konkrétnou témou, by som Vám všetkým chcela do Nového roku zaželať všetko len to najlepšie, aby sa Vám splnilo všetko po čom túžite, aby ste boli úspešní vo všetkom čo ste si dali za úlohu splniť alebo dosiahnuť, a čo je najhlavnejšie, aby ste po celý ten čas mali na tvári úsmev, pretože ten je v dnešnej dobe naozaj veľmi ojedinelý a o to dôležitejší! ♥

***
A teraz k veci.
Zameriam sa hlavne na novoročné predsavzatia. Nikdy som nebola fanúšikom týchto 'new year new me' hlúposti a preto som si nikdy nestanovovala žiadne ciele, ktoré by som v Novom roku chcela dosiahnuť. Človek predsa môže začať kedykoľvek a konieckoncov, všetci vieme ako to vo väčšine prípadov nakoniec dopadne....Prečo ja vždy musím začať o jednej téme a skončiť úplne pri niečom inom? No nevadí, pointou je to, že cez tieto omáčky som sa chcela dopracovať k tomu, že tento rok bude prvým v mojom živote, kedy si to predsavzatie/ výzvu predsa len dám. Konečne sa mi totiž to podarilo vypátrať, alebo sa náhodne dostať k nejakej výzve skôr, ako začala. A tou šťastnou bude Knižná výzva na rok 2016 od Ells z blogu Svět Nadpřirozena, ktorá ju organizuje. Týmto sa ti chcem poďakovať.

Ako som už spomínala, je to prvý projekt, do ktorého sa zapájam a preto som dlho rozmýšľala nad tým, aký počet kníh je pre mňa prijateľný. Skúsila som aj iné blogy, kde sa najčastejšie vyskytovali čísla ako 70,80 a podobne, čo je v mojom prípade nemožné. A preto mojim konečným číslom bude 40-ka. Čo-že je to štyridsiatka ..uuu...štyridsiatka.



1. Legenda #1 (Marie Lu)
2. Bellman & Black (Diane Setterfield)
3. Korisť (Tom Isbell)
4. Labyrint: Útek (James Dashner) 
5. Labyrint: Zhorenisko - Skúška (James Dashner)
6. Predtým ako som ťa poznala (Jojo Moyes)
7. Magnus Bane - Zápisky Veľkobosoráka (C. Clare & spol.)
8. Vymyslela som si ťa (Francesca Zappia)
9. Labyrint: Smrteľná liečba (James Dashner)
10. Sedem minút po polnoci (Patrick Ness/ Siobhan Dowd)


Posledná hviezda #3 (Rick Yancey) 11.
Šťastná sedmička (Holly Goldberg Sloan) 12.
Aristoteles a Dante spoznávajú svet a tajomstvá vesmíru (Benjamin Alire Sáenz) 14.
Muž menom Ove (Frederik Backman) 15.
Na západe nič nové (Erich Maria Remarque) 16.
Kráľovná Tearlingu (Erika Johansenová) 17.
 Nebojácna (Dina L. Sleiman) 18.
Strážkyňa príbehov (Lisa Wingate) 19.



21. Tma (Jozef Karika) 
22. Kto je kto v Tieňosvete (Cassandra Clare, Cassandra Jean)
23. Obraz Doriana Graye (Oscar Wilde)
24. Získaj si jej priazeň (Tamera Alexanderová)
25. Starec a more (Ernest Hemingway)
26. -------------------------------- 
27. -------------------------------- 
28. -------------------------------- 
29. -------------------------------- 
30. -------------------------------- 


-------------------------------- 31.
-------------------------------- 32.
-------------------------------- 33.
-------------------------------- 34.
-------------------------------- 35.
-------------------------------- 36.
-------------------------------- 37.
-------------------------------- 38.
-------------------------------- 39.
-------------------------------- 40.


Svoj progres budem postupne aktualizovať práve v tomto článku a pevne verím, že na konci roka budem s hrdosťou môcť povedať, že moja prvá knižná výzva alebo vôbec prvý projekt bol úspešne splnený. Želám vám rovnako veľa šťastia pri plnení tej vašej výzvy a kopec hodín strávených relaxom s dobrou knihou v ruke. Vidíme sa pri ďalšom príspevku. Bye♥

Komentáre

  1. Já jsem si dala za cíl 80 knížek... tak snad to zvládnu :D tak hodně štěstí ve výzvě :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fúha, verím že áno, prajem Ti rovnako veľa šťastia a držím prsty! :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Vopred veľmi pekne ďakujem za každý jeden komentár. :)