Odpovedzte si na ... (TAG)




Už dlhšiu dobu pokukujem po nejakom TAGu alebo nejakej téme, ktorú by som mohla rozoberať v Random Talku, keď tu zrazu narazím na tento článok a srdce mi poskočí samou radosťou. Podarilo sa a vážne ma to teší, pretože mi príspevok tohto typu chýbal a verím že aj Vám. Točiť sa na blogu stále okolo toho istého, keď pridám buď recenziu alebo nejaký unboxing, časom začne nudiť aj mňa. Takže Vám s veľkou radosťou predstavujem tento 'dotazník', ktorý som našla na blogu Pod myšími křídly a s dovolením autorky Vám ho teraz predstavím. Ide v podstate o sériu otázok, ktorá sa v tomto prípade vôbec netýka kníh, ide o otázky, ktoré sa vo všeobecnosti zameriavajú na osobnosť človeka a to kým je, takže ma môžete aspoň o trošku lepšie spoznať. Poďme na to.

***
1.) Ráno sa nezaobídem bez ... 
Tak čo sa týka tejto otázky, naozaj záleží od toho o aké ráno ide. Aby sme sa pochopili, napríklad to dnešné Pondelkové ráno (v čase keď som odpovedala na túto otázku Pondelok vážne bol) a iné rána podobné tomuto, kedy vstávam o 4:45, by som sa nedokázala zaobísť bez následného pol hodinového zdriemnutia v autobuse, aby som sa ako tak dala dokopy. Nepomáha mi dokonca ani káva, ktorú milujem. O raňajkách tu zmienka nebude, aj napriek tomu že sú základom dňa, patrím jednoducho k tým ľuďom, ktorí by do seba museli nasilu natlačiť čo i len hlt niečoho a silne pochybujem o tom, že by to ostalo aj tam kde má. Takže asi ostaneme pri tom zdriemnutí.

2.) Na pracovnom stole mám...
Zmes oblečenia, hordy nových kníh - ktoré momentálne nemajú pridelené svoje špeciálne miesto v knihovničke - a vecí, ktoré sa počas týždňa dostali do mojich rúk a ja som nemala čas ich položiť tam kam patria alebo ich aspoň vyhodiť (preto ich tam nechám, aby sa pováľali aspoň do toho víkendu a potom ich vyhodím, je to predsa jednoduchšie). Je to trochu divné vzhľadom na to, že som typ človeka, ktorého ide roztrhať, ak je niečo položené na inom mieste ako má, prípadne ak je to nakrivo. Niečo ako Monk, no nie až tak zlé. Takže z toho vplýva, že pracovný stôl nepoužívam ani náhodou a mám na ňom úplne všetko.

3.) Voľný čas trávim s ...
S rodinou alebo s priateľmi, čo sa niekedy zdá ako neskutočne zložitá vec. Určite sa Vám už stalo, že ste sa snažili dohodnúť nejakú akciu so šiestimi ďalšími ľuďmi, no nakoniec z toho nič nebolo, pretože jeden nemohol a práve bez toho jedného nechcel ísť ani druhý, ďalšiemu sa nepáčilo počasie a ten posledný mal dôležitú písomku, na ktorú sa musel pripravovať. A v takomto prípade prichádza ďalšia možnosť v podobe kníh alebo počítačových hier. Alebo bezcieľneho civenia na YT videá, no veď prečo by sme aj nezabili čas niečím takto zmysluplným. Páni, po tomto článku si o mne budete myslieť len to najhoršie. :D No poteším Vás a teda hlavne seba, aj keď moja skúsenosť s predčasným tešením sa je vždy zlá - tento Piatok je v pláne výlet na hrad, pekne Vás prosím, držte prsty aj palce aby to konečne vyšlo! Ak sa podarí, určite nebude chýbať článok. 
Ešte taká menšia vsuvka k tejto otázke, skoro by som zabudla. Vždy si vyhradím voľný čas aj pre samú seba, kedy ho trávim iba so svojimi myšlienkami, čo je podľa mňa veľmi dôležité. Aspoň na chvíľu vypnúť, vytriediť si všetko čo som počas týždňa zažila a na to nepotrebné zabudnúť. S časom a dohadovaním to v tomto prípade vôbec nie je problémové, pretože sa jednoducho zoberiete a idete. Toto je napríklad fotka z môjho sobotňajšieho potulovania sa a lezenia po strechách. 


4.) Inšpiráciu hľadám ...
No podľa mňa sa úplne stačí pozrieť na tú fotku. Patrím medzi tých šťastlivcov, ktorí úplne oddane a bezhranične milujú miesto na ktorom si šťastne nažívajú. Z troch strán ma obklopuje iba príroda, každé ráno ma vítajú srnky na neďalekom kopci, čerstvý vzduch a o nebe posiatom hviezdami v noci už ani nehovorím, vždy mi to dokáže vyraziť dych, aj po tisíci krát. Počuli ste už o Perzeidoch? Každoročné pozorovanie tzv. padania hviezd pod lesom, v úplnej tme a tichu (s občasnými výkrikmi do tmy od plného nadšenia nás troch praštených ženských) sa stalo už akousi tradíciou. Odporúčam. Toto je moja inšpirácia - matka príroda.

5.) Pred spaním si vždy ...
Odstránim make-up, pretože sa to má! Alebo teda ak by som sa chcela vyjadrovať ako každý normálny človek, odlíčim sa, no do vety to nesedí. :D Ale nie vážne, aj keď mi trvá dobrých 15 minút, kým dvihnem ten lenivý zadok a idem, pričom používam iba maskaru, korektor na kritické miesta a ceruzku na obočie - čiže to vôbec netrvá dlho, je to veľmi náročné a zdĺhavé prehováranie sa. Niekedy ráno premýšľam nad tým, či má vôbec význam si na seba niečo capať. Nuž... 

6.) Najviac ma dokáže rozosmiať keď ... 
Vždy som bola veľkým fanúšikom Youtube a nekonečných hodín strávených pozeraním videí. Moji najbližší kamaráti to dôverne poznajú, pretože veľa krát ich jednoducho strhnem k sebe a nútim ich pozerať tie videá spolu so mnou - ale to len pre ich dobro. Jednoducho si neviem pomôcť a myslím že pri takých videách od FailArmy by ste sa neudržali ani vy. No a najnovšie tu je samozrejme Smii7y - ak patríte medzi gamerov, môžem Vám zaručiť, že po pozretí čo i len jedného videa už z jeho kanála neodídete. Takže v poslednej dobe to je teda tento chalan, ktorý mi dokáže zdvihnúť náladu kedykoľvek. No a potom tu sú kamaráti a moja BFF. To je snáď samozrejme.

8.) Na Jar potrebujem ...
Fíha. Teraz mám neskutočnú potrebu Vás zaspamovať mojimi fotkami z minulého víkendu, keď bolo vonku tak prekrásne, že človek vo vnútri jednoducho neobsedel. No späť k téme.
V spojení s jarou sa mi v mysli okamžite objaví krásne zubaté slniečko, ktoré po dlhej zime (v tomto prípade škaredej a nudnej) konečne upriami svoje lúče na moju tvár napríklad cestou do školy /domov /ráno keď sa prebúdzam, s tým sa mi samozrejme ďalej spájajú aj stromy, kry a kvety, ktoré začínajú kvitnúť, tráva ktorá hmýri všetkými rôznymi odtieňmi zelenej (50 Shades of Green, but not John), spev vtáčikov. Jednoducho Zem, ktorá sa po troške odpočinku znova začína prebúdzať. 

Môj mobil sa rozhodol, že jednoducho zaostrovať nebude a bodka. Tým chcem povedať - nejaký sponzor? Na fotoaparát? Nie? No, tak dobre....
8.) Nikdy nepochopím prečo ...
No, existuje veľa vecí, ktoré nikdy nepochopím. Niežeby som si sedela na káble, jednoducho to nechápem. Napríklad jedna z tých najaktuálnejších tém: Prečo teroristi zabíjajú? A prečo si vyberajú náhodných, nevinných ľudí, ktorí nechcú nič iné, len kľudne ďalej žiť svoje životy. To že im to povedal allah neberiem ako normálny, racionálny dôvod. Ja si vlastne neviem predstaviť nič, čo by sa dalo považovať za dobrý argument. Tu jednoducho argument nie je. Kde berú právo brať životy iným? A čo im to dá? Prečo? Veľakrát som už premýšľala nad tým, čo by som robila, ak by som mala šancu s jedným z nich prehodiť zopár slov. Čo by som sa opýtala, čo by som povedala aby si konečne vstúpili do svedomia, ak nejaké majú.
Ach jáj, od tak peknej témy som prešla k tomuto. Ale vyjadrovať sa k tomu, že nikdy nepochopím 20 ročné ženy, ktoré sa správajú ako deti v škôlke (čo je tiež otázne, lebo aj tie majú niekedy viac inteligencie a slušnosti), je asi zbytočné.

9.) Keby som vedela lietať, tak ...
Myslím, že pri tejto odpovedi sa zhodneme snáď úplne všetci. Obleteli by sme celý svet dokola a potom ešte raz a ešte raz ....Nikdy v živote by som už nemusela použiť verejnú dopravu a všade by som bola oveľa rýchlejšie - niežeby som bola jednou z tých, ktorí sa všade ponáhľajú ako o život. Cestovanie milujem, takže toto by bolo iba čerešničkou na torte. 

10.) Často si spievam alebo pohmkávam túto pieseň ...
Toto je ťažká otázka, tých piesní je naozaj veľa a dosť často sa menia....Minútu potom čo som to napísala mi napadla jedna, ktorá sa mi v hlave omieľala celý Pondelok počas praxe -nonstop, no vzhľadom na to že je fakt nevhodná ju sem nepridám. :D A nie, takéto sprostosti nepočúvam, narazila som na ňu náhodou vo vyššie spomínaných videách.
No dobre, seriózne. Pridávam sem pesničku, ktorú si v poslednom čase pohmkávam asi najviac. Netuším ako je možné, že som ju v seriály Teen Wolf prepočula (mimochodom ten seriál je TOP!), no keď som ju znovu počula v Shadowhunters a ešte pri tak krásnej scéne - neodolala som. Strašne krásna. 

 

No a touto 'hudobno -kultúrnou' vložkou by som aj dnešný 'Q&A' článok ukončila. Pevne verím, že sa Vám páčil a že na mňa nezanevriete po týchto nových informáciách, ktoré mali ostať v tajnosti. Prajem Vám ešte príjemný zvyšok dňa a krásny víkend. Snáď nebude taký upršaný.
P.S.: Budem neskutočne vďačná za každý komentár, prípadne mi tam hoďte link ak sa rozhodnete, že si na tieto otázky chcete odpovedať aj Vy. Vidíme sa, ako vždy, pri ďalšom príspevku. Bye♥
P.S.2: Ten výlet nám bohužiaľ nevyšiel kvôli počasiu, takže sa opäť posúva. 

Komentáre

  1. Veľmi krásny tag. :) Páni. :) Výhľad z tvojej záhrady je vážne krásny. :) Vyzerá to ako rozprávkový domček na konci sveta. :) Prajem peknú sobotu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ti veľmi pekne za tento komentár. :) Niekedy sa tu naozaj cítim ako v rozprávke, každé ročné obdobie so sebou prinesie niečo krásne, niečo čo mi ju pripomenie. :) Peknú sobotu aj Tebe.

      Odstrániť
  2. Určite veľmi zaujímavý tag i odpovede ;)) Najviac ma však zaujalo a aj uchvátilo miesto kde žiješ a naberáš inšpiráciu...úplne kúzelné miesto ^.^ Začínam závidieť :D Aj ja žijem na dedine, no na takom peknom a pokojnom až tak nie (to vieš, pri hlavnej ceste+osvetlenie, takže z hviezd až tak veľa nevidieť :/). Musí to tam byť u vás ako v rozprávke, keď je jar v rozkvete a aj v lete...no nádhera♥ A tá pesnička je vážne super :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No áno to poznám ešte z čias, keď som bola menšia a chodila k babke na prázdniny. Tiež bývala v dome ktorý stál pri hlavnej ceste, kde sa v tom čase premávalo strašne veľa kamiónov, takže okrem hluku sme tam mali aj menšie otrasy. :D Takže som tie rozdiely dosť vnímala aj keď mi to zase nejako strašne neprekážalo. Každopádne, ako som spomínala aj v článku, milujem miesto kde bývam, nič lepšie by som si ani želať nemohla a neviem si predstaviť, že sa jedného dňa budem musieť odsťahovať napr. kvôli práci (pff, čo si nahováram, určite to nevydržím :D )
      P.S.: Si kedykoľvek vítaná, môžem Ti urobiť takú menšiu prehliadku /výlet. ;)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Vopred veľmi pekne ďakujem za každý jeden komentár. :)