Kam ma nohy ponesú






Začíname! 


Dlho som sa zamýšľala nad novou rubrikou, nad niečím, čo by tento blog trochu oživilo a vnieslo mu nový dych. Predsa len je fajn, ak človek raz za čas píše aj o niečom inom, ako len o knihách. Je samozrejmé, že sa na svete nájde viac aktivít, ktoré človeka zaujímajú a nevenuje sa len jedinej jednej. A tak, po dlhom uvažovaní som sa rozhodla skombinovať moju záľubu fotenia (ktorá je samozrejme momentálne veľmi IN, no nie je to kvôli tomu) a cestovania (aj napriek tomu, že mi naň popri škole veľa času nezvýši). Možno ste teraz niektorí neveriacky pokrútili hlavou – načo zakladať rubriku o cestovaní, ak si práve napísala, že tých príležitostí nie je tak veľa?! Preto, lebo ak sa niektorá naskytne, určite stojí za to a cestovaním som bezpodmienečne nemyslela cestu okolo sveta za 80 dní. To cestovanie si skôr predstavujem ako také potulky Slovenskom, miestami ktoré možno nepatria medzi najzaujímavejšie, no niečím ma zaujali a preto som sa rozhodla sa o ne podeliť.

“The world is a book and those who do not travel read only one page.” (Augustine of Hippo)

 Práve sa hlboko zamýšľam nad slovom potulky...prečo mi to nenapadlo skôr. Fajn, takže nad názvom budem musieť ešte poriadne popremýšľať, no v tejto chvíli - počas toho ako čítate tento článok, som to už očividne musela rozlúsknuť a vy ho poznáte, pretože je ním pomenovaná táto nová rubrika – očividne.

No a teraz späť k podstate.

Plne si uvedomujem že nepatrím k profesionálom a ani nikdy nebudem, fotenie je čisto iba záľubou, zachytávanie momentov, ktoré si chcem uchovať mimo pamäti práve v takejto podobe. A s ktorými sa nakoniec chcem podeliť aj s vami. Či už to bude článok o mojej ceste do Paríža/Londýna, alebo do našich krásnych Tatier alebo jednoducho potulky obyčajnou dedinkou v ktorej si šťastne nažívam už nejaký ten Piatok. Vôbec nevadí že mi pred pár dňami odišiel mobil, ktorý bol jediným zdrojom ako tak kvalitných fotiek. Snáď ho opravia čím skôr, dovtedy už zopár článkom rozpracovaných mám – zatiaľ iba v mojej pravej hemisfére.

 Dúfam, že o túto rubriku bude záujem a že sa vám bude páčiť aj napriek tomu, že to nie je žiaden prelomový, originálny nápad. Uvidíme. Zatiaľ vám prikladám zopár fotiek, ktoré vo mne vzbudzujú neskutočnú radosť, pozitivizmus a obrovské nadšenie, keď si pomyslím, že o chvíľku je tu nádherná JAR! Samozrejme, ak zase nenasneží, čo je viac ako pravdepodobné. Každopádne sa už neviem dočkať. Hold, som ten typ človeka, ktorý je od slnečných lúčov závislý. Nateraz sa s Vami lúčim a prajem Vám nádherný deň. Bye♥




„In the spring, at the end of the day, you should smell like dirt.“ 
(Margaret Atwood)




















„The earth has music for those who listen.“ 
(George Santayana)
















„I suppose 
      the best
  kind of spring
          morning
is the best
    weather God
has to offer.“ 
(Dodie Smith)









Komentáre

  1. Júj, ja sa tak tešííím ^.^ Zas budem mať u koho obdivovať fotky z potuliek naprieč svetom :D Mňa tieto články veľmi bavia...je to aj tým, že sama taký podobný mám, aj keď sú to len fotky z prírody z našej dedinky, no fotenie ma baví a som nesmierne rada, keď sa o tú radosť môžem podeliť aj s ostatnými rovnakými nadšencami amatérskeho fotenia :D Takže sa vážne teším na tvoje fotky, príbehy s nimi spojené ;)) A jar milujem aj ja...je to moje najobľúbenejšie ročné obdobie a hlavne, keď príde máj...joj, všade to kvitne a žije a to môžem fotiť celučičký deň :D Už aby tu bola...no tiež mám strach z toho snehu :/...zas nasneží a nebude sa mu chcieť zliezť do mája :D
    P.S.:Tie tvoje fotečky jari sú krásne♥ Neviem sa dočkať ďalších ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Články tohto typu som si u Teba všimla už skôr, máš prekrásne fotky. :) A tak som potom premýšľala o tom, že by som možno s niečim podobným mohla začať tiež a zdieľať fotky aj inam, ako len na Instagram, a tak som nakoniec prišla s touto rubrikou, aj keď, ako som už vyššie spomínala, žiadny originálny a prelomový nápad to nie je. No o to viac ma teší keď viem, že to niekoho zaujímať bude. :) A práve prichádza obdobie, ktoré je ako stvorené na fotenie. No či už je to jar alebo leto, každé z nich má v sebe isté čaro. :) No len dúfajme že ten sneh isto nepríde. :D Teraz je už neskoro..
      P.S.: Ďakujem kráásne! ♥

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Vopred veľmi pekne ďakujem za každý jeden komentár. :)