Unboxing #4







Srdečne Vás vítam pri ďalšom 'unboxing' príspevku a tentokrát to bude naozaj niečo! Vzhľadom na nadšenie, ktoré vo mne panuje zakaždým, keď pohľadom zablúdim ku knihovničke som sa rozhodla, že Vám moje nové prírastky predstavím už dnes aj keby ma to stálo neviem čo. Dôvodom je to, že prvý krát v mojom živote ide o väčšie množstvo, ako len jedna kniha a tým nemyslím dve, ani tri, ani štyri....ale SEDEM kníh. Okey, uznávam že niektorí z vás teraz len mávli rukou že to nič nie je, no pre mňa je to presný opak a dnešný deň sa určite zapíše do dejín (tých mojích).Také svojské Vďakyvzdanie :D. Bez ďalších zbytočných kecov - začíname...

***




Ak sa tu nájdu aj takí, ktorí si počet kníh na fotke zrátali, určite im tam niečo nesedelo - jedna kniha na viac. Tou knihou je Kódex Tieňolovcov od Cassandry Clare, ktorý som si zakúpila o niečo skôr, no vzhľadom na to že Unboxing robím až teraz, rozhodla som sa, že ju priradím k tým novým. Taktiež vás môžem potešiť tým, že recenzia bude na blogu už čo chvíľu. TU je obsah.





Prvou z kníh, ktorú by som vám chcela predstaviť je práve Piata vlna od Rick Yancey, na ktorú som si robila zálusk už dlhšiu dobu. Pevne verím že sa mi ju podarí prečítať skôr, ako vyjde film v kinách. 
Bohužiaľ, aj napriek tomu že už vyšla aj jej druhá časť - Nekonečné more, v kníhkupectve zatiaľ nebola dostupná a tak si to budem musieť nechať na neskôr.
No a poslednou vecou ktorú by som tu ešte spomenula je obsah. Keďže nás ešte čaká dosť veľký počet kníh, nechám vám tu link, kde si ho môžete prečítať, prípadne knihu zakúpiť - CLICK.






Druhou v poradí -s naozaj veľmi peknou obálkou- je kniha Všetky skvelé miesta od Jennifer Niven. Na tento skvost som narazila len nedávno a musím sa priznať, že vlastne ani neviem o čo v tej knihe ide. Dala som na kladné názory čitateľov a ako som už vyššie spomínala, na tu naozaj krásnu obálku! Aj keď...
Don't judge a book by it's cover.
 Čo na ňu poviete vy? Dúfam že sa vám páči rovnako ako mne. A aby som nezabudla, obsah nájdete TU.





A máme tu novinku, ktorú si určite väčšina z vás nenechala ujsť rovnako ako ja. Aj napriek tomu že som sa dosť vážne zamýšľala nad kúpou pôvodnej verzie, názor istej zahraničnej booktuberky ma nakoniec presvedčil, aby som vsadila na slovenčinu a tak ju tu máme. Opäť link na OBSAH.
A taký bonus v podobe menšieho trapasu. Minulý týždeň som vpálila do kníhkupectva presvedčená o tom, že tam tá kniha určite bude. Po istej chvíľke hľadania ma oslovil pán, ktorý v kníhkupectve pracoval. Vysvetlila som mu čo hľadám -aj napriek tomu že som si z toľkého stresu nevedela spomenúť na názov, napokon sa podarilo- a so sklopenými ušami napokon odišla, pretože kniha ešte ani nevyšla. 







Ako predposledné tu máme knihy zo série Legenda Republiky od Marie Lu. Prvou z ních je Legenda, potom Fenomén a nakoniec Šampión. Taktiež jedna zo sérií o ktorej viem už dosť dlhú dobu, no zakúpila som si ju až teraz. Vždy lepšie neskôr ako nikdy, že? Ak ste túto sériu čítali, určite mi dajte vedieť dolu v komentároch vaše dojmy. 




No a posledným prírastkom je kniha od Jozefa Kariku - Tma, na ktorú sa naozaj teším, pretože neviem čo môžem očakávať tento krát. Pri knihe strach som mala naozaj zmiešané pocity a ten koniec ...Vau, doteraz mám zimomriavky keď si na to spomeniem. Verím, že tento krát to bude rovnako dobré a možno ešte oveľa lepšie. Obsah môžete nájsť TU.

Tak a to by bolo k tomuto -naozaj bohatému- unboxingu všetko. Ak ste niektorú z týchto kníh čítali, budem veľmi rada ak mi do komentárov napíšete vaše dojmy, poprípade odporúčite, ktorú by som mala začať čítať ako prvú. Prajem príjemný zvyšok dňa. Bye ♥

Komentáre

  1. Júú, Kódex Tieňolovcov si asi zaželám pod stromček :). Už sa teším na recenziu! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som si istá že nebudeš ľutovať .:) Tá kniha rozhodne patrí medzi skvosty. ;)

      Odstrániť
  2. Na All the Bright Places som robila recenziu na blogu, ja ju mám v anglickej verzii. Ak by ťa to zaujímalo, môžeš sa pozrieť - nájdeš ju poľahky v zozname recenzii. :D Nad Dám ti aj Slnko premýšľam už dlhšiu dobu, ale nemám peniaze takže musím nejaký čas počkať. Kódex Tieňolovcov vyzerá tiež super, ale od Cassandry Clare nemám nič prečítané, hoci by som tiež chcela Mesto z Kostí. :D Pekný nákup! :3
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Recenziu si určite rada pozriem. :) Čo sa týka knihy - Dám ti aj Slnko, pomaly ale isto sa dostávam ku koncu a zatiaľ na ňu nemôžem povedať zlého slova, veľmi zaujímavá a svojská. No a knihy od Cassandry? Keďže je mojou obľúbenou autorkou, slová sú tu zbytočné. A ďakujem. ;)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Vopred veľmi pekne ďakujem za každý jeden komentár. :)