The Fairytale Tag (part 2)








Srdečne Vás všetkých zdravím! Verte či nie, ale blogovanie mi naozaj neskutočne chýba a to som si dokonca myslela, že ma to do mesiaca určite omrzí. Zjavne som len pri predchádzajúcej skúsenosti nenašla tu správnu tému o ktorej by som rada písala články. Ale späť k téme. Moja vďaka patrí ľuďom z BOOK LOVERS, ktorý ma do tohto tagu nominovali - mimochodom, srdečne gratulácie k výhre a zaradeniu sa do klubu bloggerov pre SlovartBooklab :) - a dali mi tak šancu napísať nový článok a neostať tak na bode mrazu kým sa dostanem k pomaly už mesiac sľúbenej recenzii (vážne sa snažím). Takže bez zbytočných rečí, ideme na to.

***

1.) Aladdin - Chlapec, ktorý našiel džina - Aký posledný knižný poklad/drahokam si objavila?

Ešte nikdy som po doručení a následnom rozbalení knihy neostala tak dlho bez slov, a s vyvalenými očami, ako pri tejto knihe. Kódex tieňolovcov-  Základná príručka pre každého správneho Tieňolovca! Toľko zbytočného hate-u ktorý táto kniha dostala kvôli obálke, ktorá sa nakoniec aj trochu pozmenila a podľa môjho názoru k lepšiemu, pretože len 5 minút som venovala práve jej skúmaním. Tá ilustrácia, páni, som naozaj ohromená ako úžasne je spracovaná a že sa naši vydavatelia držali originálu. Samé pekné slová a to ju vlastne nemám ani rozčítanú! Čo viac k tomu dodať, jednoducho nádhera. Rovnako som presvedčená o tom, že ani obsahom neostanem sklamaná.



2.) Alenka v Ríši divov - Dievča, ktoré spadlo králičou norou - Ktorá kniha ťa donútila cítiť, akoby si pristál v inom svete?

A to doslova a rovno na inej planéte menom Mars. Rovnako ako pri predchádzajúcej spomínanej knihe - nemám slov.
 Ocitnete sa v koži muža, ktorý uviazne na Marse úplne sám a musí sa vysporiadať s niekoľkými naozaj neľahkými situáciami, kedy by mnohý z nás zvolili možnosť presunúť sa do ďalšieho sveta, z ktorého bohužiaľ už ale nie je návratu. No aj napriek tomu Mark nestráca na duchu. Je tam kopec momentov kedy sa dokonca smejete a neviete prestať, následne máte chuť všetko okolo seba rozbiť, pretože sa vám to všetko zdá nespravodlivé. Zbierka pocitov ktorá rozhodne stojí za prečítanie.



3.) Východ slnka a západ mesiaca - Kde sa dievča vydáva na cestu, aby zachránila svoju lásku -  Aká je tvoja obľúbená kick-ass hrdinka? 

Zjavne by som mala začať čítať oveľa viac, pretože sa mi čím ďalej, tým viac výber opakuje (ja sa polepším, sľubujem). No pri tejto voľbe mi naozaj nik iný, okrem Clary Fray nenapadol. Preto si myslím že práve táto voľba je dobrá voľba. Zatiaľ som sa nestretla s postavou, ktorá by sa behom séria dokázala vypracovať z nevedomého, bojazlivého dievčatka na ženu, ktorá je ochotná obetovať naozaj všetko len aby zachránila tých, ktorých miluje, aj keď niekedy by bolo fajn najprv trochu popremýšľať a až potom konať.



4.) Žabý princ - Kde prekliaty princ sa stane znova človekom -  O akej knihe si si myslela, že ju budeš nenávidieť, ale nakoniec si si ju zamilovala? 

Well, nepoužila by som práve slovo nenávidieť. Nikdy by som si totižto nekúpila knihu o ktorej by som vopred podľa anotácie vedela, že mi jednoducho nesadne. Tak a preto som si kúpila knihu s nádejou že po jej dočítaní neostanem sklamaná.
 Ak ste čítali Half Bad a po dočítaní sa rozhodli že pokračovať nebudete, pretože je to blbosť a Annalise je krava, dovolím si tvrdiť že ste urobili chybu. Pokračovanie Half Wild je naozaj oveľa lepšie a v určitých rozhodnutiach ktoré autorka urobí, rozhodne ulahodí mnohým dušičkám.




5.) Janko a Marienka - Opustení v lese a unesení čarodejnicou - Aká dvojica (súrodenecká) je tvoja obľúbená a prečo? 

Pri tejto otázke si neviem vybrať, keďže veľa kníh v ktorých sa vyskytovala nejaká súrodenecká dvojica hodná zmienky som nečítala. A tak som sa rozhodla, že sa pridám k odpovedi Natalie z Book Lovers. Clary a Jonathan. Ozaj hardcore dvojica, človek nikdy nevie čo môže očakávať.No a ak vezmeme do úvahy koniec série - knihy Mesto nebeského ohňa - nechcem tu písať spoilery, no kto knihu čítal, určite budete vedieť na čo narážam.



6.) Červená čiapočka - Skoro zjedená vlkom prezlečeného za jej babičku - Aká kniha ťa sklamala, potom čo si sa zamilovala do jej obálky a reklamy?

Táto kniha odo mňa zlízla už toľko kritiky, až mi je ľúto písať sem ešte niečo nepekné. Tak radšej ešte raz spomeniem, že obálka je naozaj nádherná, rovnako chrbát knihy je zaujímavý. Zopár pekných myšlienok a to je naozaj všetko pekné čo by som o tejto knihe mohla povedať. Bola pre mňa veľkým sklamaním, no je jasné, že úplne všetko sa mi páčiť nemôže. Ak si chcete prečítať niečo viac, kliknite TU





7.) Martinko Klingáč - Nikto nevie jeho meno - Aká kniha, ktorú miluješ, nedostáva dostatok pozornosti? 


Netuším ako je to s touto knihou tu na Slovensku, no zjavne to asi nebude žiadna sláva, keďže pokračovanie sa v blízkej budúcnosti nechystá, čo je naozaj veľká škoda. Darcov som čítala približne niekedy pred rokom a príbeh sa mi veľmi páčil. Koniec bol ako inak otvorený a ja doteraz neviem, ako sa hrdinka vysporiadala s problémami ktoré prišli potom. Snáď sa niekedy dopracujem aspoň k originálnej verzii. Ak ste knihu nečítali, skúste jej dať šancu, myslím že by si zaslúžila oveľa viac pozornosti. 



Tak a to by bolo k dnešnému článku všetko. Pevne verím že sa vám páčil a že som vám opäť dala do pozornosti aspoň zopár kníh, o ktorých ste možno nepočuli a v blízkej budúcnosti si ich s radosťou prečítate. Ak by ste mali záujem o zapojenie sa do tohto TAGu, rozhodne neváhajte, prečítaním tejto vety som vás práve nominovala. Za každý like alebo komentár ĎAKUJEM. Vidíme sa pri ďalšom príspevku. Bye♥

Komentáre