Unboxing #5







Hello my lovely fellow! Vzhľadom na to, že dňa, kedy bude aspoň okolo obeda trochu vidno sa zjavne nedočkám, rovnako ako tohtoročného snehu, rozhodla som sa, že s ďalším unboxingom nebudem ďalej otáľať a tak ho tu teda máte.
No predtým ako začnem vám chcem ešte povedať, že tento unboxing bude rozdelený na 3 časti, keďže knihy som dostala ako dar od 3 rôznych ľudí, ktorým som za to naozaj veľmi, veľmi vďačná. No a samozrejme, vopred sa ospravedlňujem za kvalitu fotiek.

***
Rozhodla som sa, že prvou nádielkou kníh budú knihy, ktoré som dostala od Ježiška - keďže momentálne je táto téma v blogosfére najaktuálnejšia. 


Prvou z nich je kniha od Alex Scarrow, je zo série Jazdci časom s názvom Prvá misia. Verili by ste tomu, že Ježiško našiel túto knihu v Tescu iba za 3€? Netuším čo to bolo za akciu, ale potešilo by ma viac takýchto zliav. No späť k podstate. Ide tu o trojicu šťastlivcov, ktorý dostali druhú šancu na život a zároveň sú naverbovaní do tajnej organizácie, pre ktorú cestovanie časom nie je len sen, ktorý sa raz možno stane skutočnosťou..




Druhou dvojicou sú knihy od James Dashner zo série Labyrint, pričom prvá kniha nesie názov Útek, tá druhá je pomenovaná ako Zhorenisko: Skúška. Myslím, že túto sériu nemusím nikomu predstavovať. Väčšina z vás ju má už určite minimálne rozčítanú, ak nie prečítanú, alebo ste aspoň videli film. Ja som nad kúpou dlho premýšľala, no Ježiško mi nakoniec v rozhodnutí pomohol. V konečnom dôsledku mi pomohlo aj to, že väčšina kníh, ktoré sú ospevované sa mi nepáčia, a tie ktorými sa pohŕda, sa mi páčia najviac. Uvidíme ako to bude v tomto prípade.


***
Presúvame sa k druhej nádielke kníh, za ktorú môžem ďakovať Ježiškovi menom Charlotte z blogu daydreaming, ktorá si dala toľkú námahu, aby mi tento darček ktorý obsahoval oveľa viac ako len knihy, doručila osobne ešte pred Vianocami a zdvojnásobila mi tak radosť. Takže ešte raz veľmi pekne ďakujem! 


Prvou z kníh je každému určite veľmi známa kniha, tiež zaradená k tým na povinné čítanie, od Erich Maria Remarque s názvom Na západe nič nové. Vzhľadom na to, že som túto knihu aj napriek !povinnému! čítaniu nikdy v ruke nemala, som rada že to teraz môžem napraviť.
No vy jej obsah určite viete! ;)





Druhou knihou v poradí je táto od Jules Verne - 800 míľ po Amazone. Doma mám mini zbierku jeho kníh, preto ma táto ďalšia, ktorá k nej pribudne, nesmierne potešila. Okey, priznávam sa, že som zatiaľ nečítala ani jednu a moja kôpka na TBR sa stále zväčšuje, no som si istá že ten deň príde a ja si s kávou a vyloženými nohami a úsmevom na tvári prečítam pekne jednu za druhou. Neviem sa toho dňa dočkať! 





Posledná kniha s touto nádhernou obálkou nesie názov Across the Universe a je od spisovateľky Beth Revis. Tiež ju môžete poznať pod názvom Naprieč vesmírom, bohužiaľ, na Slovensku sa ďalšie diely tejto série prekladať nebudú a preto si ju môžete zakúpiť buď v češtine alebo v mojom prípade to bude angličtina. Príbeh je o dievčati menom Amy, ktorá sa spolu so svojimi rodičmi dá zmraziť. Zlom nastane vtedy, keď sa jej kryokomora otvorí 50 rokov predtým, ako to bolo plánované.


***
Posledná knižná nádielka, ktorá sa radí ešte k tej Mikulášskej, je tá od Bux.sk, kedy sa mi z dosiaľ nezistených dôvodov podarilo vyhrať. Ďakujem BUX! :) Netuším odkiaľ som v poslednej dobe nabrala toľko šťastia, no pevne verím, že mi vydrží aj pri skúškovom, ktoré ma čaká už o chvíľu. Držte mi všetci prsty! 


Kniha, ktorú som si podľa vlastného výberu zvolila, je od autora menom Tom Isbell a nesie názov Korisť.
Príbeh sa týka krajiny, kde už nič nie je tak, ako bolo predtým a veci ako počítače a lietadlá sa stávajú iba legendou. Hlavným cieľom skupinky ľudí je záchrana vlastného života pred vládou a lovcami, ktorí ich sledujú na každom kroku. Ide o boj za lepšiu budúcnosť.


Tak a to by bolo k tomuto ďalšiemu, naozaj bohatému, unboxingu všetko. Ak ste niektorú z kníh čítali, určite mi zanechajte váš názor na ňu v komentári - najviac by ma zaujímal názor na sériu Labyrint, keďže som čítala rôzne pohľady s prevahou tých negatívnych - a my sa vidíme pri ďalšom príspevku. Bye♥

Komentáre

  1. Kniha s nádherným obalem Across the Universe mne opravdu zaujala! Vypadá úžasně i námětem! :)

    http://small-literaryworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, obálky či už vaše alebo anglické sú prekrásne. :) Verím že aj obsah bude.

      Odstrániť
  2. Across the universe je skvelá kniha :) naozaj pekné prírasty

    http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Vopred veľmi pekne ďakujem za každý jeden komentár. :)