Random Talk #7





Šťastné a Veselé! ♥

Aj napriek tomu, že som mala v pláne napísať Random Talk v prvom rade o tom, aké darčeky by boli pod stromček vhodné, najmä čo sa kníh a rodinných príslušníkov týka, moja lenivosť - jeden počítač v domácnosti - a málo času, mi nakoniec to potešenie nedopriali a preto by som sa venovala inej téme na ktorú mi ešte trochu času ostáva - áno, sú ňou Vianoce, samozrejme.



***



 Myslím, že každému, kto už aspoň trochu povyrástol z toho ošiaľu darčekov (tým nechcem povedať že nie sú významnou súčasťou Vianoc a každý sa na ne určite teší - vrátane mňa) je jasné, že Vianoce sú predovšetkým o čase, ktorý strávite so svojou rodinou alebo s ľuďmi, ktorí sú vašemu srdcu blízky. Aspoň na chvíľku zahodíte všetky starosti a povinnosti za hlavu a užívate si chvíle šťastia a pohody. A preto bez ďalších zbytočných omáčok, pretože ma taktiež čakajú ešte nejaké povinnosti, Vám všetkým chcem zaželať z úprimného srdca tie najkrajšie Vianoce, veľa lásky a pohody v kruhu blízkych, aby ste na ne mohli ešte dlho spomínať. A samozrejme, aby ste si pod stromčekom našli to, čo ste si najviac priali. Prípadne, aby ten váš stromček mohol raz vyzerať nejako takto:

Merry Christmas!

  Veselé Vánoce!                               Froehliche Weihnachten!

                 Wesolych Swiat Bozego Narodzenia!                 Buone Feste Natalizie!

P.S.: Chcela by som sa vám ešte z celého srdca poďakovať, že ste dali môjmu blogu šancu aj napriek tomu, že je tu určite ešte veľa vecí, na ktorých musím popracovať. Ďakujem všetkým, ktorý sa stali 'pravidelnými čitateľmi', nesmierne si to cením, tým ktorí komentovali, lajkovali a vo všeobecnosti všetkým tým, ktorí venovali trochu svojho času aby si mohli prečítať jeden z mojích článkov. ĎAKUJEM♥

Komentáre