Unboxing #2










Nerátala som s tým, že ďalší unboxing tu bude tak skoro, no vďaka tomu že Martinus oslavuje 25 rokov a tým pádom ponúka kopec zliav na skvelé knihy, neodolala som a musela som si nejaké objednať - to by som nebola ja - a síce bolo neuveriteľne ťažké vybrať si z toľkého množstva len niečo, podarilo sa. Taktiež sa mi prvý krát v mojom knihomoľskom živote stalo to, že knihy dorazili hneď ďalší deň po objednaní, čo znamená, že sa môžeme pustiť do rozbaľovania.

***



Tak, máme tu typický 'Martinusácky' balíček a rovnako ako pri tom minulom, aj pri tomto presne vieme kto danú zásielku balil. Tentokrát moja vrelá vďaka patrí Lukášovi. 


Chvíľka napätia...


Tramtadadá ♥
Máme tu dve nové prírastky do mojej skromnej zbierky s úplne nádhernými obálkami. Teda neviem ako vy, ale ja som nadmieru spokojná keďže viem, ako zle to niekedy môže dopadnúť (viď. TU) - sorry not sorry. Obe z ních stáli pod 9€, čo je skvelá cena, takže ak by ste aj vy chceli využiť túto akciu, určite neváhajte. 


Navyše je k zásielke ako vždy pribalená záložka, konečne s iným motívom keďže tých predchádzajúcich mám doma habadej, a taktiež žreb vďaka ktorému sa môžete zapojiť do súťaže o mnoho skvelých cien. 

Takže to by bolo odomňa všetko. Nakoniec by som ešte rada popriala Martinusu všetko len to najlepšie. Verím že nám aj naďalej budete spríjemňovať život rôznymi knižnými novinkami tak ako to bolo doteraz. Bye ♥

Komentáre

  1. Martinus je skvělý, je to jediný eshop, ze kterého knihy objednávám:) Knížka Kam si zmizla Bernardette vypadá zajímavě, obálky jsou krásné!
    http://vybornej.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem za komentár :) Na blogu už mám recenziu na knihu Kam si zmizla Bernadette ak by si mala záujem. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Vopred veľmi pekne ďakujem za každý jeden komentár. :)