Tag liebster award










Zdravím a vítam Vás pri mojom oficiálne prvom Tagu. Chcem sa veľmi pekne poďakovať babe z impossiblyawkwardmaky.blogspot.cz ktorá ma do tohto tagu nominovala. A o čo v ňom ide ? Všetko to spočíva v tom, že musíte napísať 11 faktov o sebe, následne odpovedať na otázky od blogera ktorý Vás nominoval a nakoniec sám novinovať ďalších 11 blogerov s 11 otázkami, ktoré by ste chceli vedieť vy. Tak poďme na to.


***

Začneme 11 faktami: 
  1. Takže ako je zvykom, začnem tým že mám 19
  2. V Septembri nastupujem do druhého ročníka na VŠ, Fakulta zdravotníckych odborov - odbor ošetrovateľstvo
  3. Milujem knihy a síce ich čítam od mala, naplno sa to v staršom veku rozbehlo až sériou Nástroje smrteľníkov od Cassie (cca 11.10.2013) 
  4. Tento blog som opäť naplno rozbehla 30.6.2015, takže som pomerne nová
  5. Milujem hudbu a neviem si predstaviť, ako by som fungovala bez nej 
  6. Taktiež som závislá na káve a výrazne ma zasiahlo, keď mi zrušili moju obľúbenú príchuť, odvtedy si neviem nájsť takú, ktorá by mi sedela tak dobre
  7. Zbožňujem počítačové hry a momentálne najviac fičím na NFS Underground a CS Global offensive 
  8. Rada cestujem, je jedno kam
  9. Nie som veľmi sociálny typ, no pracujem na tom aby som to aspoň trochu zmenila 
  10. Zbožňujem všetko čo aspoň nejako súvisí s letectvom
  11. Mám radšej Instagram ako Facebook, ktorý sa v poslednej dobe snažím obmedzovať 
***
Pokračujeme 11 otázkami:
  1. Prečo si začala s blogom ? - Pretože knihy mám veľmi rada a vravela som si, že by to bol možno dobrý nápad, ak by som začala písať recenzie a tým pomohla iným pri výbere tých najlepších (aj napriek tomu že existuje x kvalitnejších knižných blogov, no každý musí nejako začať).
  2. Čo ty a knihy ? - Tak ako som už spomínala vyššie, knihy milujem, neexistuje nič lepšie pri čom by sa človek mohol tak odreagovať, vžiť sa do života niekoho iného, zažiť dobrodružstvá, ktoré by inak v reálnom živote neboli možné. 
  3. Kto je tvoja najväčšia podpora ? - Rozhodne moja mamka. Je pre mňa všetkým a veľmi si cením vzťah ktorý medzi nami je. 
  4. Ako dlho by si sa obišla bez internetu, televízie, skrátka akejkoľvek takej elektroniky ? - Mmmm, asi nie veľmi dlho. Minimálne bez telky, to je pre mňa nemožné.
  5. Čo by si chcela skúsiť ? - Bungee Jumping
  6. Čo je pre Teba najdležitejšie ? - Rodina a kamaráti bez pochyby
  7. Čo ťa dokáže spoľahlivo rozosmiať ? - Za toto ma väčšina kamarátov neznáša, ale ja proste miluje sledovať videa na YT, tie 'funny compilation' ktoré ma zakaždým rozosmejú no matter what! Sorry not sorry
  8. Tvoj názor na rasizmus ? - Tak rozhodne proti, no mám taký pocit že v dnešnej dobe ide už skôr o rasizmus europoidnej rasy ako tej negroidnej ...No každopádne, ľudia by si mali byť rovný, nezáleží na tom akého sú pohlavia, rasy, vyznania a pod. 
  9. Čo si myslíš o očných linkách ? - Mne nepristanú a ani si ich nedokážem normálne naniesť takže nič. 
  10. Na čo sa v škole vôbec netešíš ? - Na prax kde budem mať učiteľky neustále za riťou.
  11. Na čo sa v škole najviac tešíš ? - Spolužiaci, ako inak. 
***
Ako ďalšie by malo nasledovať nominovanie ďalších 11 blogov, no vzhľadom na to že som nová a veľa ľudí nepoznám a taktiež aj to, že tento tag už robil asi každý, budem drzá natoľko, že si dovolím to vynechať *le grin*. No ak ste náhodou zablúdili na môj blog a konktérne k tomuto článku a tiež sa chcete zapojiť do tohto tagu, tu je mojích 11 otázok: 
  1. Ako dlho už bloguješ? 
  2. Čo je tvojím najväčším snom? 
  3. Čo by si chcel/a v budúcnosti robiť (dream job)?
  4. Akú hudbu (žáner) najradšej počúvaš? 
  5. Aká je tvoja najobľúbenejšia kniha?
  6. Čo ťa dokáže upokojiť, keď si veľmi nahnevaná/ý?
  7. Máš radšej zimu alebo leto?
  8. Kam by si najradšej išla/išiel na dovolenku? 
  9. Čo si na človeku najviac ceníš?
  10. Aký je tvoj názor na 'nový trend' - zdravá strava, cvičenie a pod.? 
  11. Tvoje záľuby?
***
Okey, takže to by bolo asi všetko. Dúfam že sa Vám príspevok páčil, vidíme sa pri ďalšom. Bye ♥

Komentáre

  1. Líbí se mi tvé zpracování :)a samozřejmě nemáš vůbec zač,jsem ráda, že jsem se tě rozhodla tagnout :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Vopred veľmi pekne ďakujem za každý jeden komentár. :)