Unboxing #1










Tak a máme tu historicky prvý unboxing. No prv ako začneme, musím podotknúť, že táto rubrika nebude pravidelná a to hlavne z dôvodu že nie som milionár a teda nemôžem si dovoliť kupovať nové knihy každý mesiac aj napriek tomu že by som veľmi chcela. No ak by ste náhodou vedeli o niekom, kto by bol veľmi ochotný a kupoval mi ich, budem len rada. ;D Tak a teraz k samotnej knihe.


***
Po dlhých 2 týždňoch čakania ku mne konečne dorazila kniha, ktorú som si objednávala ešte v predpredaji a tak som sa pustila do rozbaľovania.


Veľmi sa mi páči to, ako Martinus informuje o zásielke do najmenších detailov. Ako napríklad aj to, kto daný tovar na stránku pridal, kto ju skompletizoval a nakoniec kto ju zabalil. 

Vďaka Peťo ;D





A tu ju máme! Tramtadadá ♥ Druhá kniha zo série Zostaň so mnou - Kam zmizla s nádhernou obálkou. Mrzí ma síce že mi nebude ladiť s obálkou prvej knihy - ktorú som dostala 4 roky dozadu v čase keď nebolo ešte ani chýru o tom, že by sa podľa nej mohol natočiť film - no hlavné je že ju mám. Som veľmi zvedavá na to, čo pre nás autorka prichystala, snáď nás nesklame.

Takže to by bolo odo mňa všetko. Vidíme sa pri ďalšom príspevku. Bye ♥

Komentáre

  1. ahoj:) jen jsem ti chtěla oznámit, že jsem tě novinovala do Tag liebster award.Snad ti to nevadí. Tag můžeš udělat, ale nemusíš :) http://impossiblyawkwardmaky.blogspot.cz/2015/08/tag-liebster-award.html
    Mimochodem jednicku od zustan se mnou jsem zrovna do cetla a 2 bych strasne chtela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Ďakujem veľmi pekne za nomináciu, veľmi si ma potešila a určite sa do Tagu zapojím. Dúfam že sa ti páčila a že sa k dvojke dostaneš rovnako rýchlo ako ja ;) Prajem príjemné čítanie

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Vopred veľmi pekne ďakujem za každý jeden komentár. :)