Unboxing #12




Všetkých Vás srdečne zdravím a vítam pri ďalšom článku, s ktorým som si - ako inak - opäť dala načas. Tentokrát to však nebudú ani potulky (aj napriek tomu, že jedny sú už vo fáze prípravy a na ďalšie sa v najbližších dňoch chystám) a taktiež ani žiadna recenzia a to hlavne v záujme tento blog trochu oživiť a konečne prispieť niečím novým, i keď nie nezvyčajným.
Keď som tak premýšľala nad tým, akým novým článkom by som Vás mohla potešiť, jedným z mnohých námetov bol práve tento Unboxing a keďže som si naivne myslela, že v rámci prípravy bude najjednoduchší, hravo som sa do jeho písania hneď pustila - kiežby som sa tak veľmi nemýlila. Netuším či trpím nejakým novým syndrómom alebo si iba jarná únava povedala, že bude sranda ak mi bude robiť spoločnosť počas celého roka, no seriózne v tomto momente, tu a teraz všetka sranda končí.😓 Nech robím čo robím, neviem so sebou pohnúť. Dokonca ani tá relaxačná hudba určená na pomoc so sústredením nepomáha. HELP! Napokon som si však povedala, že sa kvôli mojej láske ku knihám musím zatnúť a tak ma tu teda máte s novými prírastkami, ktoré sa ku mne prikmotrili za posledný polrok.💓 Pohodlne sa teda usaďte, do rúk vezmite teplý čajík či kávu a poďte sa vytešovať spolu so mnou.

Jednotlivé prírastky som si rozdelila do tzv. sekcií podľa toho, akým spôsobom sa ku mne dostali. Nie som si celkom istá, či som na blogu počas mojej biednej aktivity za prvý polrok stihla uverejniť článok, ktorý by predstavoval taký menší update, čiže článok o tom, čo mám v rámci blogovania nové - aj bez zdĺhavého premýšľania je mi jasné, že k tomu najskôr nedošlo.
Ono totižto presne od 05.03.2017 sa mi akýmsi neskutočným zázrakom, či požehnaním z hora, podarilo uzavrieť spoluprácu s vydavateľstvom Slovart.😍  Ja viem, doteraz sa mi samej nechce veriť, že je to skutočnosť, najmä potom, aký nezodpovedný blogger sa zo mňa stal kvôli všetkým tým povinnostiam v škole. No vzhľadom na to, že v Utorok (04.07.2017) sa mojimi promóciami oficiálne ukončili akékoľvek záväzky voči drahej fakulte, viac sa na tento problém vyhovárať nemôžem, pretože momentálne mám naozaj všetok čas sveta a chystám sa to napraviť. A keďže odhodlanie je základom všetkého, môžem sa do tejto mojej osvety hravo pustiť. Nuž a práve táto sekcia je akýmsi začiatkom, ospravedlnením a zároveň obrovským POĎAKOVANÍM za všetku tú trpezlivosť a zároveň neustále zásobovanie božskými knihami.💓

1.) Jazdci časom: Dni predátorov, Kód apokalypsy - Alex Scarrow
Úplne prvými prírastkami - v rámci tejto novej kapitoly na mojom blogu - sa stali knihy zo série Jazdci časom, pochádzajúce z pera Alexa Scarrowa a to konkrétne jej druhá a tretia časť, ktorých názvy máte spomenuté vyššie, prípadne sa dajú pekne prečítať aj z fotografie (viete, aby som sa zbytočne neopakovala a netvárila sa, že tu je habadej textu, zatiaľ čo v skutočnosti by išlo iba o názvy a názvy..😅).
Možno si niektorí z Vás spomínajú, možno si nespomína nikto, ako som sa vytešovala, keď sa mi podarilo nájsť prvú časť série s názvom Prvá misia v Tescu a to len za biedne 3€. Aj to vo mne prv vyvolalo pochybnosti o tom, či táto séria naozaj stojí za prečítanie, keď sa ju rozhodli predať v podstate za nič, no zvedavosť vo mne nakoniec zvíťazila a ja som tomu veľmi rada. Pretože i keď nešlo o nič prelomové či dychberúce, čítanie som si naozaj nesmierne užila a neviem sa dočkať momentu, keď sa konečne dostanem aj k týmto pokračovanie. Ktovie, možno prekvapia.

2.) Polnočná dáma - Cassandra Clare / Na dvore z tŕňov a ruží - Sarah J. Maas
Ďalšími prírastkami sú v mojich očiach veľmi vážené kúsky od veľmi vážených autoriek.
Ako prvej sa budem venovať Polnočnej dáme od Cassandry Clare. Ak ma čo i len trochu poznáte, isto viete, že táto autorka je pre mňa bohyňou vo svete fantázie a neobmedzených predstáv, ktoré v jej prípade naozaj hranice nemajú. Už len z tohto princípu jej nikdy nedám menej ako 5 hviezdičiek a nech si hovorí kto chce čo chce, jednoducho nikdy nesklamala a rovnako to bolo aj v tomto prípade. To je normálne závislosť.😍 Keď si ako motiváciu počas učenia na teoretické štátnice stanovíte to, že po 5 otázkach si môžete dovoliť jednú kapitolu, no nesmiete ju prečítať skôr ako tie otázky naozaj budete vedieť, o ničom inom sa ani hovoriť nedá. I keď... nie som si teraz veľmi istá tým, či sa to skôr nedefinuje ako týranie, každopádne to fungovalo a ja som tak zakaždým s obrovským nadšením, samozrejme po splnení limitu, aspoň na malú chvíľku odbehla z krutej reality do ešte krutejšieho sveta tieňolovcov a ich zákonov.
Ďalšou autorkou, ktorá sa v poslednom čase dostáva na výslnie a ešte ďalej (čomu sa napokon ani nemôžete diviť) nie je nikto iný, ako samotná Sarah J. Maas a v tomto konkrétnom prípade aj jej séria Na dvore z tŕňov a ruží. Knihu som zatiaľ nečítala, takže Vám logicky nemôžem prezradiť ani moje dojmy z nej s výnimkou obálky, tá je nádherná. Moje pocity Vám však môžem vytrúbiť v súvislosti s tým, čo sa týka jej druhej série - Trón zo skla - ktorú bez akýchkoľvek výčitiek smiem odporúčať ďalej. Vyskytli sa tam síce isté iritujúce nezrovnalosti (fakt neviem ako inak to pomenovať), ktorých sa dúúfam pri sérii ACOTAR (Na dvore...) vyvaruje, no na celkovom dojme to napokon skoro nič neubralo a ja som si čítanie nesmierne užívala. Naozaj to bola po dlhom čase séria, ktorú som zhltla behom pár dní.

3.) Niečo viac - Patrick Ness / Mŕtve dievča neklame - Jay Asher
Konečne sa dostávame k dvojici - mnou prečítaných - kníh, ktoré sa mi dokonca podarilo aj zrecenzovať (istým spôsobom). Ak by ste si chceli prečítať môj názor na knihu Mŕtve dievča neklame od Jaya Ashera, nájdete ho TU, to znamená, že v rámci tohto diela Vám v podstate už naozaj nemám čo viac povedať. Je to jednoznačne silná téma, ktorú by si mal prečítať každý z nás nezávisle od veku. aby sa následne mohol zamyslieť nad svojim konaním a možno aj čo to prehodnotiť. Avšak predtým ako sa presuniem k ďalšiemu prírastku by som predsa len rada spomenula ešte jednu recenziu, ktorá sa venuje skôr seriálu ako knihe samotnej a ktorá bola napísaná naozaj bravúrne úžasnou Andy - pre prípad, že by ste nevydržali kým sa spraví ďalšia dotlač a zvažovali jeho zhliadnutie ešte pred prečítaním knihy samotnej. Prekliknete  sa k nej práááve TU.😊
Čo sa týka knihy od Patricka Nessa - Niečo viac, drobnú recenziu sa mi podarilo zverejniť na mojom účte na Goodreads - dúfam, že som Vám sem dala správny odkaz. Každopádne, ohľadom tejto knihy sa ešte chystám podrobnejšie rozpísať aj na samotnom blogu a pevne verím, že sa k tomu dostanem čo najskôr, keďže sa jednalo o dielo, ktoré vo mne vyvolalo naozaj zaujímavé pocity a takpovediac mi zaparilo mozog. Ness je autor, na ktorého jednoducho musíte mať náladu, autor, od ktorého môžete očakávať všetko a zároveň nič. Autor, ktorý dokáže prekvapiť. Túto mienku o ňom som si vytvorila na základe troch kníh, ktoré som mala možnosť osobne prelúskať, pričom dve milujem celým svojim srdcom (Niečo viac sa nachádza v tejto kategórii), nuž a tá tretia ...tá je tou treťou no. Niečo viac bolo naozaj niečim viac. Kniha od ktorej nemožno nič očakávať, pretože Vás nakoniec svojimi zvratmi aj tak dostane - už samotná anotácia je postačujúcim dôkazom.

***
Ďalšiu sekciu tvoria knihy, ktoré sa do mojich rúk dostali vďaka vydavateľstvu i527.net, pričom s týmto vydavateľstvom spolupracujem už o čosi dlhšie (10.08.2017). Rovnako ako Booklabáci, aj ľudia z tohto vydavateľstva boli voči mne po celý čas veľmi ústretoví a ich knihy neraz vyčarili na mojej tvári obrovský úsmev, pričom z dňa pochmúrneho sa naopak stal jeden krásny, radosťou prežiarený deň. Načasovanie bolo totižto zakaždým dokonalé. Preto aj v tomto prípade chcem vyjadriť moju obrovskú VĎAKU za strpenie a spríjemňovanie mojich študentských čias krásnymi príbehmi, ktoré potešili dušu a zahriali srdce!💓 Veľmi si to cením.
V tejto sekcii sa však nachádza aj kniha, ktorou mi jeden obrovský úsmev na tvári vyčarovala aj naša úžasná Mony. A to nebolo po prvý krát! Zakaždým vieš človeka prekvapiť a spraviť jeho život krajším. Áno, život, nie deň. V tomto prípade ani netuším, ako by som moju VĎAKU mohla vyjadriť, keďže si mi už toľko krát pomohla, toľko krát potešila, toľko krát povzbudila, že sa to ani nedá zrátať a ako som už raz spomenula - som Ti do smrti zaviazaná. ĎAKUJEEM.💓

4.) Sabotáž - Dani Pettreyová / Kováčov učeň - Laura Frantz
V rámci vydavateľstva i527.net tu teda máme dvojicu kníh, ktorá vo mne zanechala veľmi dobrý dojem, v oboch prípadoch samozrejme.
V súvislosti s knihou Sabotáž od Dani Pettreyovej som ho stihla vyjadriť už aj v podobe recenzie, ktorú si môžete prečítať TU. Jednoznačne sa pre mňa jedná o zatiaľ najlepšiu knihu série, ktorá vychádza pod názvom Aljašská odvaha. Jedná sa o knihy plné lásky, súdržnosti, odvahy či napätia a v neposlednom rade vzťahy, či už tie medziľudské alebo naopak vzťah človeka a Boha, ktorý na to všetko dozerá. Ak sa teda obzeráte po knihe, ktorá je dokonalá pre pohodové čítanie, ktoré Vám občasne dokáže zrýchliť pulz, myslím si, že táto séria je skvelou voľbou.
Nuž a teraz prichádza moje najväčšie previnenie v 'kariére' blogerra. Kniha, na ktorú píšem recenziu už naozaj veľmi dlho a aj napriek tomu stále nie je na blogu - najskôr by som sa s tým však nemala ani priznávať. Tak či onak, práve kvôli tomu sa stala prioritou číslo jeden a to znamená, že v priebehu budúceho týždňa ju tu už určite nájdete. Jedná sa totižto o dielo, pri ktorom som naozaj nedokázala obsedieť v kľude. Prekrásny historický román od Laury Frantz s názvom Kováčov učeň, ktorý má všetko to, čo by správny román mal mať a verte mi, že s odstupom času sa mi to v tej mojej makovičke už malo možnosť uležať, takže viem o čom hovorím. No na to aby som sa o tejto knihe mohla rozhovoriť naplno potrebujem viac priestoru, takže stay tuned! Prípadne si zatiaľ môžete prečítať krásne recenzie u mojich kolegýň TU a TU.

5.) Hlas vo vetre - Francine Riversová
A teraz k Tebe Mony.💝 Mám taký dojem, že som Ti zatiaľ všetku moju vďaku za toto prekrásne narodeninové prekvapenie nemala ako vyjadriť (pretože je fakt nekonečná), takže tento odsek ber ako také jedno obrovské ĎAKUJEM.
Je pravdou, že som sa ani v tomto prípade zatiaľ ku knihe nedostala, čo ma mrzí, no jednoznačne sa radí k môjmu letnému programu (pozn. autora, cháp to ako nekonečný zoznam kníh, ktoré chcem počas týchto dvoch mesiacov stihnúť prečítať - pre niekoho nesplniteľné, pre mňa nemožné, no aj tak sa nevzdám). Zatiaľ som na toto dielo totižto počula iba samú chválu a preto ma samozrejme láka vidina vlastného poznania. A okrem iného musím uznať, že už len samotná obálka priťahuje moju pozornosť rovnakou silou, ako Tineolu bisselliellu (moľu) svetlo! Čo si budeme nahovárať, práve táto črta kníh upúta nielen moju, ale aj Vašu pozornosť určite ako prvá. Nemá teda význam tejto krásnej bichli odolávať čo i len o minútu dlhšie.

***
Nuž a takto sa napokon dostávame aj k poslednej sekcii - knihy, ktoré som si zadovážila sama ako odmenu za úspešné štátnice. Jediný háčik spočíva v tom, že to odmeňovanie nemá konca a ja neviem prestať.😅 Každopádne, ako som už raz spomínala, knihy nemajú záručnú dobu a taktiež ich nie je nikdy dosť a preto nejaké ultimáta nemajú žiaden zmysel ....Najbližší Unboxing / Bookhaul preto očakávajte už budúci mesiac! Žartujem.😁

6.) Assassin's Creed: Renesance, Bratrstvo - Oliver Bowden 
Predstavujem Vám teda prvú dvojicu kníh, po ktorej som poškuľovala už naozaj dllllhu dobu, až som nakoniec neodolala.
Väčšine z Vás v spojitosti s Assassin's Creed určite ako prvé napadnú hry, knihy prídu na myseľ až v druhom rade (ak vôbec) a ja som do istého času nebola výnimkou. Aj napriek tomu, že síce boli ústrednou motiváciou ku kúpe - i keď som ich nikdy nehrala osobne - čierna na bielom napokon predsa len zvíťazila. A to aj napriek tomu, že ide o literatúru v českom jazyku, čo pre mňa predstavuje akúsi výzvu, pretože doteraz som sa českým knihám vyhýbala ako čert krížu. Dôvod? Vážne nemám tušenia. Čeština by nakoniec nemala predstavovať žiaden problém a preto verím, že knihy potešia a očaria rovnako ako aj hry a po najnovšom aj filmové spracovanie príbehu. Držte prsty.

7.) Ready player one, Flotila - Ernest Cline 
 Zľavy....poznáte to, keď prídu, knihomoli sú ako odtrhnutí z reťaze a ja nie som iná. Samozrejme že som musela využiť príležitosť, keď sa mi nejaká núkala všakže? Nuž a tak som sa bez váhania chopila šance, pričom z toho vykvitla táto dvojka spolu s knihou, ktorá je spomenutá nižšie a ja som nikdy nebola šťastnejšia.😁 Mimochodom, zľavy stále platia a Vy sa na ne prekliknete cez názvy kníh. No ale teraz aj k ním samotným.
Čo sa týka knihy Ready player one od Ernesta Clinea... Ak ma pamäť neklame, veľa sa o nej hovorilo už minulého roku. Presne od toho momentu som ju mala uloženú v mojom Wishliste a robí mi nesmiernu radosť, keď sa po takom čase môžem jej krásou konečne pýšiť aj vo vlastnej knihovničke. Flotilu som mala dlhý čas fixovanú ako pokračovanie a až po podrobnejšom skúmaní som zistila, že sa vlastne jedná o ďalšiu standalone knihu, ktorú som si vôbec zakúpiť nemusela, no ale kto by už len uvažoval o takomto riešení? Keď núkajú, ber!

8.) Uvoľnení - Neal Shusterman 
Posledným dielikom na mojom zozname je, Vám všetkým určite dobre známa, kniha od Neala Shustermana - Uvoľnení. Konečne sa k nej dostávam aj ja, keďže moje knihomoľské srdce po nej túžilo odvtedy, čo som zazrela obálku po prvý krát! Preto som neotáľala ani s jej čítaním a do príbehu sa ponorila hneď potom, čo mi kniha dorazila. Už samotná anotácia nám sľubuje zaujímavý námet, ktorému sa doposiaľ darí plniť očakávania. Čosi mi však našepkáva, že so mnou táto kniha ešte poriadne zametie a preto mám v pláne hneď po dopísaní tohto článku zavŕtať svoj nos a dočítať posledné stránky, ktoré na mňa netrpezlivo vyčkávajú. Uvidíme, či sa tieto moje vízie napokon naplnia.

Týmto posledným a zároveň najnovším prírastkom v mojej skromnej zbierke by som dnešný Unboxing/Bookhaul ukončila. Myslím si, že som sa vyrozprávala dosýta a preto Vás už nebudem ďalej trápiť. Ak ste sa dočítali až sem, skladám poklonu a zároveň ďakujem aj za Vašu trpezlivosť!💓 Dole v komentároch mi môžete zanechať Váš názor na to, či sa Vám páčia takéto rozsiahlejšie články, kde k jednotlivým knihám vyjadrujem svoje myšlienky alebo by ste radšej uvítali iba také kratšie zhrnutie. Ďakujem Vám za Váš čas a prajem krásny zvyšok dňa. Bye!♥

Komentáre

  1. *_*...už mi to zase robíš! Však ja opäť neviem, čo ti napísať! :D Jój, prosím ťa, to naozaj, ale naozaj nestojí za reč, presne ako s tým vzhľadom blogu :D Rado sa stalo a taká som šťastná, že ťa knižka potešila, len dúfať, aby ťa i zaujala :) Je to asi niečo iné, ako čítavaš, ale človek nikdy nevie, tá kniha je skrátka neskutočná a mňa ohúrila a nadchla na plnej čiare. Francine je úžasná a naozaj som zvedavá, ako si získa/nezíska teba :)) A naozaj nie je začo ďakovať, mne bolo potešením a zbožňujem robiť radosť druhým, ale už musím prestať, pretože som poväčšine z vás, moje blogerské kolegyne, zavírovala záložkami :D Takže by som mala skúsiť vymýšľať i niečo nové ;) No, a zas s tým začínam...:D
    Veronika, ale ani si nevieš predstaviť, aká som vďačná ja tebe. Vždy, keď si nájdem od teba komentár, tak sa usmievam celý deň a tvoje slová ma povzbudzujú, aby som to s tým blogovaním nezabalila. Ach, mne to blogovanie tak veľa dalo, spoznala som skvelých, výnimočných a talentovaných ľudí a ďakujem Bohu, že mi umožnil takýmto spôsobom stretnúť i teba♥^.^♥
    A už by som sa mala aj vyjadriť k článku, ale zaskočila si ma...musím povedať, že to bol opäť skvelý, úprimný a vtipný článok a normálne mi bolo ľúto, že už skončil. Takže na otázku, aké články by sme privítali, ja som za takéto, rozsiahlejšie...veď som nejaký ten knihomoľ a čítam rada ^.^
    Ešte raz gratulujem ku spolupráci so Slovartom♥ To je také super! A knihy od nich vyzerajú úžasne! A na recenzie sa teším, aj na Kováčovho učňa ^.^ Ready player one ma čaká na poličke už rok a nie a nie sa k nemu dostať O.o Ale veľmi by som chcela, tak hádam ho do toho narvatého zoznamu kníh, ktoré ma čakajú, vtesnám :D
    Dúfam, že ťa "zimný režim" čím skôr opustí. Ja verím, že áno, a potom nebudeš môcť prestať písať...a na to sa už teraz tešíííím!♥♥♥
    Ešte raz ti za všetko zo srdca ďakujem, maj sa krásne ;)) A tie fotky sú krásne ^.^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemusíš hovoriť vôbec nič, všetko už bolo povedané.:) Ďakujem krásne Mony a že mám naozaj za čo, nie že nie, ani v tomto bode moja tvrdohlavosť neustúpi (máš pravdu).:D Neskutočne ma to vtedy potešilo (mamka by ti dosvedčila) a vlastne doteraz sa mi pri pohľade na knihu objaví úsmev na tvári. Ja pevne verím, že ju budem hltať rovnako ako ty, pretože aj keď romány síce nepatria medzi moje najviac vyhľadávané žánre, tieto s kresťanskou tematikou ma napokon asi donútia zmeniť názor.:) Určite ti potom dám vedieť moje dojmy, dúfajme, že aj v podobe recenzie – a to čo najskôr. Ešte čo sa záložiek týka, tých nie je nikdy dosť a už vôbec nie tých od Teba! ♥♥♥
      Detto. Krajšie si to už ani nemohla napísať a ja sa s Tebou úplne stotožňujem. ♥ Aj keby mi to blogovanie nevydržalo a v blízkej dobe by som od neho upustila (čo sa verím tak skoro nestane), už teraz som dostala tak veľa, že do smrti budem vďačná Bohu za túto možnosť, ktorá sa mi ponúkla a ja som ju napokon využila. Priniesla do môjho života neskutočné veci a hlavne ľudí!:)
      Ooou, ďakujem kráásne! Veľmi sa teším a už keď pre nikoho iného, tak minimálne pre Teba tu budem s takýmito románmi spamovať tak často, ako to len pôjde.:D* Ďakujem!
      A ďakujem ešte raz.:) Je to úžasne, normálne sa z toho neviem spamätať. Tie knihy nielenže vyzerajú, oni aj sú také skvelé! Jedna lepšia ako druhá, vážne. Och, fakt sa už musím spamätať a do tých recenzií sa pustiť, hneď po dopísaní tohto komentára idem napravovať resty, lebo sa mi ich tu hromadí čím ďalej tým viac, snáď sa teda podarí.:) A snáď sa ku knihe Ready player one dostanem už čoskoro, nech to netrvá rok!:D Asi si urobím nejaký maratón čítania kníh, aby to išlo rýchlejšie alebo čo ...
      Absolútne nemáš za čo ďakovať, to ja. Aj ty sa maj krásne a ďakujem. ♥

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Vopred veľmi pekne ďakujem za každý jeden komentár. :)