On my Wishlist










Knihy! Základ života. Keby nebolo ich...Nie, toto si ani predstavovať nebudem.

Ako každý z nás, aj ja mám niekoľko kníh (je ich pomerne dosť), ktoré by som rada vlastnila, no je tu zopár prekážok ktoré mi to nedovoľujú. A to je dôvod, prečo si zostavujem tento wishlist, kde budem pravidelne pridávať moje vytúžené kúsky, ktoré bohužiaľ moja skromná "bookshelf" zatiaľ nevlastní.
Takže, bez zbytočných rečí, ideme na to!


***

Prvou knihou, alebo teda skôr sériou, na mojom wishliste je séria Percy Jackson od Ricka Riordana. Áno, vybrala som si ju hlavne na základe kladných recenzií, ktoré počúvam snáď od každého booklovera, no ďalším dôvodom je to, že táto séria patrí k sci-fi/ fantasy, čo ja môžem a po všetkých tých romantických sladkých príbehoch by mi to naozaj dobre padlo. 

(5)

Druhou (opäť) sériou na mojom wihliste je séria Bohovia Olympu (opäť) od Ricka Riordana. Myslím že nemusím vysvetľovať prečo som si ju zvolila. Je to voľné pokračovanie Percyho Jacksona a ak je možnosť prečítať si  niečo viac o gréckej mytológii, why not? 

(5)

No a poslednou sériou na mojom wishliste je ...Kronika Cartera Kana od Ricka Riordana. Šokujúce! Takže tento wishlist by sa vlastne dal pomenovať aj ako Riordanov wishlist /Riordanov raj / Riordan prosím podaruj mi svoje knihy! Snažím sa byť vtipná, haha 


 (3)

Takže toľko asi k môjmu wishlistu. Vianoce sa blížia (5 mesiacov, ale tvárme sa že moja poznámka je v poriadku ako reklamy v Novembri) tak snáď aspoň 1/3 sa mi v najbližšom čase splní. Majte sa krásne a vidíme sa pri ďalšom príspevku. Bye ♥


                                                               


Komentáre

  1. Přesně tyhle knížky chci taky :D ale je jich mnohem víc :D :( proč nemůžu být milionářka ?? :( :D http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak by som mala zrátať cenu všetkých kníh ktoré sú na mojom wishliste, myslím že by tá suma bola závratná. :D Úplne by stačilo, keby boli knihy zadarmo :3 :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Vopred veľmi pekne ďakujem za každý jeden komentár. :)