Unboxing #7






Premrhala som tak krásny dátum na článok - 1.Apríl. Škoda, pretože tento rok mi na články vychádza vždy nejaký špeciálny. Tým som zasa nechcela povedať, že celý tento článok by bol /je len jeden veľký žart. To určite nie. Rovnako si nemôžem dovoliť tvrdiť, že 2.Apríl nie je špeciálny, pretože pre niekoho určite je. Vlastne pre nás všetkých by mal byť. Každý nový deň značí novú príležitosť, ktorú treba využiť...

No dobre, dosť bolo úvah o dátumoch, keď téma sa týka úplne niečoho iného - mojej, teraz už oficiálne, posadnutosti nakupovaním nových kníh, aj keď doma ich mám stále dosť. Nie, ja si ich radšej budem kopiť ďalej, aby sa náhodou nestalo, že na niektorú časom zabudnem (o čom silne pochybujem). Každopádne, týmto Unboxingom padla posledná kniha z môjho januárového narodeninového Wishlistu. A to znamená iba jednu vec....NOVÉ KNIHY! Srandujem. Seriózne. Chce to oficiálny zákaz kupovania nových kníh, až kým nebudem mať prečítanú poslednú knihu z môjho TBR listu. Deal? Len taká menšia poznámka predtým, ako spečatím túto dohodu. Koncom mesiaca vychádza Magnus Bane a všetci dobre vieme, že tú knihu jednoducho musím mať, takže to bude jediná výnimka. Deal!
Super. Teraz môžem konečne prejsť k pravej podstate článku a to k novým prírastkom v mojej, čím ďalej tým väčšej, knižničke.

***


Na začiatok som sa rozhodla pre túto fotku, na ktorej sú 2 záložky. Prišli mi spolu s komixom (na tejto fotke môžete vidieť časť jeho zadnej strany, such wow) a tá na pravo sa mi tak neskutočne páčila, že som ju sem jednoducho musela dať. Z toho čo som vyčítala, je to záložka, ktorá bola navrhnutá samotným zákazníkom Book Depository, konkrétne Lela Stroutsi z Grécka.
Neviem, príde mi to ako neskutočne dobrý nápad nechať svojich zákazníkov a ich fantáziu aby sa odtrhla z reťaze, a potom vybrať ten najlepší nápad, tú najkrajšiu myšlienku a premeniť ju v skutočnosť. V porovnaní s našimi kníhkupectvami, ktoré Vám záložku buď nepošlú, alebo Vám ju síce pošlú, no buď ide o tú istú záložku v jednom kuse, alebo ju teda sem tam obmenia aby sa nepovedalo. Niežeby boli záložky to najdôležitejšie čo sa kníh týka, ale čítanie to možno aspoň o trošku oživí a čitateľa ako ja poteší.
No uznajte, nie je pekná?


Legacy isn't a dirty word...but it's an irrelevant one.

Tak a teraz k samotnému komixu. V tomto svete som úplným nováčikom, takže sa stále pokúšam pochopiť čo ako funguje, čo ktoré označenie znamená a tak podobne. A preto by som tiež bola veľmi rada, ak by sa k tomuto článku dopracoval niekto, kto sa do toho rozumie aspoň o niečo viac ako ja - prosím, ak to čítaš, ozvy sa v komentároch. Taktiež ak náhodou napíšem nejakú hlúposť, ospravedlnte moju nevedomosť už teraz, ja to napravím.
 Pri voľbe môjho prvého komixu som sa nechala inšpirovať od Jesseho, ktorý začína čoraz častejšie robiť videá, kde sa na tento 'žáner' zameriava a robí naozaj skvelé recenzie. Z celej jeho ponuky sa mi zapáčil práve tento, keďže Avengerov ja môžem a vzhľadom na recenziu naozaj nebolo nad čím premýšľať.
Ide tu v podstate o mladú bandu teenagerov, ktorí predstavujú niečo z tých pôvodných Avengerov . Jeden z nich - Wiccan, má obrovskú moc, ktorú nevyužije práve v najlepšom svetle a zavarí tak všetkým naokolo. Samozrejme, Young Avengers sa musia opäť spojiť, aby túto chybu napravili a všetko dali do poriadku aj napriek udalostiam ktoré sa stali predtým (a o ktorých ja nemám ani tušenia).
Každopádne, komix už mám prečítaný a môžem s radosťou povedať, že sa mi ozaj páčil. Síce sa tam občas vyskytli veci, ktorým som celkom nechápala, no to je čisto moja vina a už vyššie spomínaná nevedomosť. Dejová línia bola skvelá, napínavá a zábavná a preto sa neviem dočkať pokračovania, od ktorého ma neodradzuje ani to, že žijem v Narnii a veciam trvá 5x dlhšie, aby sa dostavili na moju adresu. Zato musím povedať, že komunikácia pri prípadnom probléme (ako v mojom prípade, kedy sa zásielka prosto stratila) je naozaj na úrovni, a ľudia z Book-Depo neskutočne ochotní a milí. Nedalo mi to nespomenúť, pretože ja mám na takéto veci jednoducho šťastie a bola som ozaj milo prekvapená, keď mi ľudia z Anglicka, z internetového obchodu z ktorého si objednávajú ľudia z celého sveta, dokázali odpísať skôr, ako tí naši slovenskí. Nič v zlom, ale tá komunikácia bola naozaj na úplne inej úrovni. 


Najnebezpečnejší Labyrint je späť!

Ďalším prírastkom v mojej knižnici je posledná časť trilógie Labyrintu s názvom Smrteľná liečba. Dúfam teda že to je trilógia, pretože som práve našla nejakú ďalšiu knihu, ktorá nie je označená a pri všetkých tých autoroch, ktorí majú knihy, popri tom vydajú ešte nejaké doplnkové poviedky a kto vie čo ešte, sa človek pomaly začne strácať. No nič. Ostaneme teda pri tej trilógii.
 Pred nedávnom som túto sériu začala čítať a pevne verím, že neostanem sklamaná a kúpu nebudem ľutovať. Naučila som sa, nielen čo sa kníh týka, že riadiť sa názormi iných ľudí nemá význam a preto pokiaľ si neurobím na danú vec vlastný názor a nevyskúšam ju na vlastnej koži, neuverím. Práve som týmto vyhlásením zhodila všetky blogy vrátane môjho. :D Okey, nechcela som tým povedať, že ma niekedy názory iných ľudí neovplyvnia, no ak si prečítam anotáciu na nejakú knihu a pozdáva sa mi, kúpim si ju aj napriek všetkým negatívnym recenziám. Takže aj v tomto prípade sérii dávam šancu a uvidíme ako to pôjde. Páni, vyzerá to tak, že dnes mi ide karta čo sa týka písania o všetkom a zároveň o ničom. No vzhľadom na to, že práve čítam ešte len Zhorenisko (druhú časť), nechcem sa nejako zapodievať anotáciou, aby som náhodou neprečítala niečo, čo by som nechcela. No ak by ste si ju predsa len chceli prečítať - KLIK, prípadne Vám sem ešte dám odkaz na moju recenziu prvej časti - presne TU


Príbeh o priateľstve dvoch chlapcov, ktoré je ako vesmír: magické a bez hraníc. 

No a posledným úlovkom, ktorý je zároveň spomínanou poslednou knihou z môjho Wishlistu je práve táto nádhera. Stále nemôžem uveriť tomu, aká krásna je tá obálka. Dokázala nalákať dokonca aj moju mamku, ktorá si už na ňu robí zálusk. Možno Vám recenziu na ňu napíše ona, človek nikdy nevie.
Myslím, že táto kniha je jednou z tých, ktorú si želá snáď každý knihomoľ vrátane mňa. Láka nielen vzhľadom, ale taktiež aj príbehom, ktorý sa v nej ukrýva. Priateľstvo dvoch rozdielnych chalanov, ktorý si k sebe predsa len nájdu cestu. Priateľstvo, vďaka ktorému objavíte pravdy nielen o sebe, ale aj o ľuďoch, akými by ste raz chceli byť. Uznajte, znie to úžasne, preto sa neviem dočkať, keď sa konečne dopracujem aj k tomuto dielu a potom budem plakať keď skončí.

No dobre, myslím, že to je vlastne všetko čo by som chcela k tejto knihe napísať skôr ako to pokazím, keďže ako som už vyššie spomínala, čo sa rečnenia týka, dnes mi ide karta a keď raz začnem tárať o hlúpostiach, neviem prestať. A menej je niekedy viac. No a nerada by som skazila toto dielo, o ktorom sa mi ako tak podarilo napísať decentný príspevok.
Viete čo? Kašlime na slová a poďme radšej obdivovať fotky týchto kníh a komixu, keďže sa mi konečne podarilo nájsť to správne miesto (na parapete okna, ktorej šírka je limitovaná) na fotenie a pol hodinu som tam tie knihy 'šteľovala', aby z toho vznikli aspoň ako tak použiteľné fotky. Dúfam že sa mi to podarilo. Dúfam tiež, že som Vás týmto článkom neunudila k smrti. Ak ste sa dočítali až sem, z celého srdca Vám ďakujem (myslím to vážne, cením si toho pretože viem, že to dalo zabrať), teraz utekajte vonku! Včerajšie hrozné, no zároveň ukážkové Aprílové počasie chvála Bohu pominulo a máme tu zase slniečko. Vidíte? Už zase....ja to snáď ani nepublikujem.

Vidíme sa pri ďalšom, naozaj už kvalitnom, príspevku. Bye♥   

Komentáre

  1. Děkuji za pěkný komentář na blogu :) Co se komiksů týče, tak já jsem teprve taky začátečník a když o tom něco píšu, tak moc přesně nevím co o tom napsat, protože to v mém podání zní strašně amatérsky. Každopádně všechny ty komiksy ty strašně moc doporučuju a až je přečteš, tak si o nich můžeme popovídat :)
    Jinak co se týče tvých knížek: Labyrint je naprosto boží! Všechny tři díly byly parádní, ale prostě třetí se mi asi líbil nejvíc. I když mi to přineslo snad ještě víc otázek než odpovědí a říkala jsem si, že by to mělo mít ještě další díl :D O Aristotelovi a Dantovi jsem už slyšela a tento týden jsem se na ni dívala v knihkupectví, ale nakonec jsem odolala. Nicméně rozhodně si to přečtu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to sme jednoznačne dve. :D Ale tak raz snáď budeme patriť aspoň medzi pokročilých..Práve som si vyhľadávala Harley Quinn, fuu, dám za to neskutočné peniaze ale myslím, že to stojí za to, určite sa potom ozvem. :)
      Konečne niekto, komu sa táto séria páči, už som si myslela že budem jediná. Som zatiaľ síce len na začiatku Zhoreniska, no nemôžem povedať že sa mi to nepáči, aj keď som sa momentálne nejako zasekla + aj toho času je pomenej. No už len tým, že si napísala, že tretí diel bol pre teba najlepší ma to teraz neskutočne ťahá ku knihe.
      Danteho Ti môžem zatiaľ odporučiť len preto, že má krásnu obálku, no vyzerá zaujímavo aj z vnútra, tak verím, že to bude stáť za to :)

      Odstrániť
  2. Tak presne tú záložku v pravo mám aj ja vďaka objednávke zo stránky preskoly.sk. A tiež som si ju zamilovala na prvý pohľad ^.^ Inak ja osobne mám zas dobré skúsenosti so slovenskými internetovými kníhkupectvami a vydavateľstvami...vždy mi odpísali najneskôr do týždňa, zväčša však do dňa a problémy riešili vážne rýchlo :)) V tomto mám zas šťastie :D A čo sa týka kníh, ktoré prevyšujú kôpku prečítaných, tak v tom sme na tom rovnako...stále mi pribúdajú a tým pádom stále nie a nie prečítať tie, ktoré na mňa čakajú aj rok...nuž, to je tá knihománia :D
    Aristoteles a Dante som chcela sprvu aj ja, ale akosi ma to prešlo. Čítala som naň negatívne recenzie a síce ma obálka stále ťahá, príbehovo som na tom už inak, takže asi to bude zas istiť knižnica...no som zvedavá na tvoj názor na už spomínanú knihu ;)) A tešííím♥ sa na nový príspevok ^.^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ospravedlňujem sa za to, že odpisujem až takto neskoro. Práve som sa zachovala tak, ako tí ktorým som to vyčítala. :D Strašné. Aj napriek tomu, že som sa celý týždeň snažila prepracovať k blogu, dokonca mám rozpracovaný článok, vyzerá to tak že u mňa platia iba víkendy. :D
      No nechcem ich zase očierňovať, lebo teda mesiac im to určite netrvalo a problém sa vždy vyriešil (čo je hlavné), ale bolo to podstatne dlhšie ako komunikácia s ľuďmi z Book Depo. Taktiež som tu u nás mala pocit, akoby som ich tým, že im píšem, neskutočne otravovala a míňala ich drahocenný čas, neviem, možno to bude tým, že anglický štýl písania je založený na zdvorilosti. :D Tak ako sme sa učili v škole - oslovenie, poďakovanie a tak podobne.
      Knihománia v plnej paráde. :D Nikdy som tých ľudí nechápala, krútila som nad nimi hlavou a teraz som jednou z nich. :D Takže netuším kedy sa vôbec k tomu dostanem. Vážne si na Ariho čítala negatíva? Fíha, no tak to som zvedavá. Uvidíme. Ďakujem krásne za komentár a motiváciu k písaniu. ;)♥

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Vopred veľmi pekne ďakujem za každý jeden komentár. :)