Random Talk #3









Problémy knihomoľom dobre známe!#2

Aj napriek nulovej odozve na predchádzajúci článok som sa predsa len rozhodla, že budem pokračovať a tak Vám tu prinášam ďalší článok o tom, ako možno knihomoľa vytočiť do nepríčetnosti. Môžeme začať..

***

6.) Pohodlie
 Každému zarytému čitateľovi dosť známy scenár. Pripravíte si teplý čajík, do rúk vezmete knihu na ktorú ste sa celý deň tešili, pohodlne sa usadíte a užívate si chvíľu daného momentu. Ale! Po chvíľke tejto idylickej pohody zistíte, že vám trpne ruka, alebo začnete pociťovať nepríjemnú bolesť v krku a tak v márnej snahe nájsť tu správnu polohu skúšate aj nemožné. Nakoniec sa vám to buď podarí (gratulujem), alebo sa prestanete snažiť a budete sa spoliehať na to, že vás dej knihy dokáže vtiahnuť natoľko, že na to nakoniec aj zabudnete. 




7.) Ty ju priam zbožňuješ, no tvoja BFF ani náhodou! 

 Tento prípad sa mi stal iba raz a ja som v ňom hrala úlohu BFF (Ahoj Rebi :*). Občas sa to jednoducho môže stať aj napriek tomu, aké veľké spriaznené duše ste. Napokon, niet sa čomu diviť vzhľadom na to že sa všetci niečim líšime. Taktiež som presvedčená, že kníh v ktorých nachádzate záľubu obe je viac ako v tých, kde sa vaše názory líšia.


8.) Smrť tvojej obľúbenej postavy
 O tomto by vám vedeli napísať oveľa viac fanúšikovia Game of Thrones (čo ja nie som), alebo fanúšikovia istej knižnej série, ktorú nebudem menovať - som si istá že všetci budete vedieť o čom hovorím, minimálne tí ktorí ste ju čítali. Týmto by som sa rada poďakovala neznámemu človeku za to, že mi to geniálne ukončenie vyspoiloval vopred a preto som nemala chuť ani začínať s čítam.


9.) Neočakávaný koniec
 Na tomto 'probléme' sa zakladá mnoho kníh, ktoré už stihli prejsť mojimi rukami. Väčšinou to býva nejasný koniec, kedy by ste očakávali ešte ďalších pár strán navyše, v prípade knihy Eleanor & Park iba 2 slová, no autor sa rozhodol že to jednoducho ukončí takto a vy si môžete najbližší týždeň aj oči vyplakať, no koniec jednoducho nezmeníte. Horšou alternatívou je vyššie spomínaný fakt - autor/ka
sa rozhodne ukončiť príbeh tým, že zabije hlavnú (v tom najhoršom prípade) hrdinku a Voilà - váš život bol oficiálne zruinovaný.

10.) Nepochopenie
 Posledným problémom, ktorý by sa v istých momentoch dal nazvať aj ako -opovrhnutie- je práve nechápavosť zo strany rodiny, kamarátov, MUKLOV a tak podobne. Ide o to, že pre obyčajných je veľmi ťažké pochopiť, čo všetko pre vás knihy znamenajú, čo všetko vám môžu dať a preto vás prosím, nenechajte sa nimi vytočiť, oni jednoducho netušia o čo prichádzajú a to je skôr poľutovania hodné (minútka ticha). 

Tak a to by bolo z mojej strany všetko k téme - Problémy knihomoľom dobre známe!. Ak sa Vám tieto články páčili, budem rada ak mi zanecháte komentár, alebo len kliknete na reakcie, ktoré nájdete hneď pod týmto textom - zaberie vám to naozaj len sekundu a mňa to neskutočne poteší. Ďakujem a vidíme sa pri ďalšom príspevku. Bye♥

Komentáre

  1. Hlavně s tím pochopením je to složité. Obzvlášť u mojí přítelkyně, která knihy vůbec (až na pár co jsem jí vnutila). Pokaždé ,když mám chuť rozebírat s ní nějakou knihu, tak jen nevěřícně přihlíží :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno im raz príde na chuť, len to chce nájsť tu správnu knihu. :) Ale inak ťa samozrejme chápem, v mojom okolí mám len zopár ľudí s ktorými môžem rozoberať témy ohľadom kníh, hlavne s mojou BFF. :) Inak to je hrôza. :D

      P.S.: Ďakujem za komentár aj za follow. :)

      Odstrániť
  2. Tak s tým pohodlím musím len súhlasiť. Keď som bola menšia, nerobilo mi problém vydržať v jednej polohe aj 6 hodín, no dnes už po 10 minútach cítim bolesť v krku! :/ Prečo musíme starnúť? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na moje detské časy si až tak dobre nespomínam, ale stavím sa, že som bola úplne rovnaká ako ty. :D Teraz to je zložitejšie a na čítanie mám preto vyhradené už len naozaj špeciálne miesta, o ktorých viem, že mi budú poskytovať dokonalé pohodlie a ja tam aspoň hodinku - dve vydržím. Hej no, prekliata staroba.:D

      Odstrániť
    2. Špeciálne miesta? :D Tak to by si bola zlatá, kebyže sa o niektoré podelíš, lebo moje ideálne miesto by bola asi sedačka, ktorá by sa dokonale prispôsobila môjmu telu! :D :D A takú asi , bohužiaľ, ešte nevyrobili :(

      Odstrániť
    3. No takže, obe miesta sú tzv. kombináciou. :D Prvým je môj balkón, na ktorý si vynesiem matrac aj so všetkým príslušenstvom čo k tomu patrí a z nejakého divného dôvodu je to oveľa pohodlnejšie, ako keby som ostala vo vnútri. Neviem, viac svetla, čerstvý vzduch? :D Každopádne, toto miesto využívam prevažne vtedy, ak sa mi treba učiť, alebo ak vonku prší a ja samozrejme nechcem zmoknúť. :D Druhým miestečkom je naša 'hojdačka' aj keď, tá zasa až tak pohodlná nie je. Niekedy si ju doplním stolom, na ktorý potom môžem vykladať nohy, ale aj tak ma tam po väčšinu času niečo vyrušuje...:D Takže navrhujem projekt, kde by sme prišli s prelomovým, revolučným riešením a nastolili tak dokonca aj svetový mier! :D A hlavne my knihomoli by sme boli konečne spokojný, no neviem, či by sme potom niekedy z toho miesta ešte vyšli. :D

      Odstrániť
    4. Júúúj, tak na môj balkón sa ja dosť bojím chodiť, keďže je hneď pod strechou, na ktorej sa zdržujú osy a všelijaký hmyz, z ktorého mám ja veeeľký strach, takže to by som si to čítanie asi neužila :( Ty sa máš, že máš aj tú hojdačku, to by som už brala :D :D ;)
      Oukej, som za! Poznám jednu budúcu architektku, takže by sme ju mohli kontaktovať :D :D Určite by sa do toho zapojilo viac ľudí, veď pohodlie je veľmi dôležité pre správny rozvoj čítania a aj našej chrbtice! :D ;)

      Odstrániť
    5. A vieš že ten môj je situovaný úplne rovnako + aj ten hmyz (včely, sršne a tak :D). No nejako sa mi podarilo zvyknúť si na ne a akceptovať fakt, že bez včiel by svet dlho nevydržal, takže sa s nimi musím naučiť vychádzať či chcem alebo nie. :D A tak to teda nejako zvládam...
      No tak to potom máme všetko čo treba, už len vyhlásiť niečo ako 'casting' a môžeme sa do toho pustiť. Hneď bude svet krajší. :D :)

      Odstrániť
    6. Ja som prekonala strach zo psov, čo je zatiaľ môj najväčší úspech, no hmyz ešte stále nezvládam, snáď sa ale aj to časom zmení ;) :D
      Len či nájdeme sponzorov, lebo to určite nebude ľahký špás ;) :D

      Odstrániť
    7. Psíky sú zlaté, takže som rada, že si sa toho strachu zbavila. :) Čo sa hmyzu týka, s týmto ťa už chápem, takžee... :D Na tom musíme popracovať obidve. :)
      To sponzorstvo už len nejako vyriešime, verím tomu. :D

      Odstrániť
    8. Hej, aj ja a spolu s nami aj polovička mojich kamarátov, ktorí to so mnou posledné roky nevedeli vydržať :D ;)
      Dnes som prešla 50 cm od osy, ktorá sa usadila na našej stene domu, takže menší pokrok to je, lebo v minulosti by som okolo nej max. prebehla nadzvukovou rýchlosťou, keby som vôbec nabrala odvahu vyjsť von ;) :D :D Zázraky sa fakt dejú!
      Oukej, oukej, pridávam sa k tvojej viere ;)

      Odstrániť
    9. Tak to teda blahoželáááám! :D Len tak ďalej. ;)

      Odstrániť
    10. Vďakaaaa! Snáď sa raz dopracujem k momentu, kedy si ich už ani nebudem všímať ;)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Vopred veľmi pekne ďakujem za každý jeden komentár. :)